عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
سؤالات اعتقادی، مشاوره خانواده، احکام و قرآن بیشترین آمار را به خود در غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در نمایشگاه کتاب به خود اختصاص داده است که کارشناسان در 7 بخش مختلف به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

عقیق:مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم برای چندمین سال متوالی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که ضمن معرفی 70 اثر مکتوب و نرم‌افزاری، به سؤالات بازدیدکنندگان در زمینه‌های گوناگون قرآنی، مشاوره، اعتقادی، حقوق، احکام، ادیان و تاریخ پاسخ می‌دهد.

در این غرفه کارشناسان و اساتید حوزه علمیه قم پاسخگوی سؤالات مراجعان در عرصه‌های علوم و معارف قرآن، کلام، حدیث، دین پژوهی، ادیان و مذاهب، تاریخ و سیره، اخلاق، تربیت و مشاوره، فقه، عرفان، فلسفه، سیاست، حقوق و فلسفه احکام هستند.

این مرکز تا کنون چندین نرم‌افزار مناسبتی با عناوینی همچون «غدیر»، «کوثر»، «خورشید نینوا»، «صبح بیداری 1 و 2»، «تربیت فرزند» و «راه امام(ره)»  منتشر کرده است،‌ همچنین نرم‌افزار «پاسخ 2» مرجع خوبی برای اطلاع از 13500 پرسش‌ و پاسخ تفصیلی این مرکز است که با ساختار موضوعی در 14 عنوان علوم و معارف قرآن، کلام، حدیث، دین پژوهی، ادیان و مذاهب، تاریخ و سیره، اخلاق، تربیت و مشاوره، فقه، عرفان، فلسفه، سیاست، حقوق و فلسفه طبقه‌بندی شده است.

به گزارش فارس، غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در طبقه فوقانی و جنب استراحتگاه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از ساعت 9 تا 20 در نمایشگاه است.

در ادامه تصاویری از این غرفه را مشاهده می‌کنید:

 

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین