عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
حاج یدالله پاشازاده، حاج محمدرضا طاهری، حاج احد قدمی و کربلایی حسین طاهری در مکتب الزهرا
ولایت امیرالمومنین در تمام کتب آسمانی نوشته شده است. این ولایت در عالم تکوین و تشریع دیده شده است...
گزارش تصویری

عقیق: در این مراسم حاج رضا بکایی سخنرانی کرد و حاج یدالله پاشازاده، حاج محمدرضا طاهری، حاج احد قدمی و کربلایی حسین طاهری به مولودی خوانی پرداختند.

نکاتی از سخنان حاج رضا بکائی؛

_ ما باید تحت تربیت امیر المومنین قرار بگیریم وگرنه تحت تربیت غیر او قرار می گیریم. حضرت محمد (ص) می فرمایند: خداوند پیغمبران را بر ملائکه فضیلت داده و من را بر همه پیامبران الهی برتری داده و فضیلت بعد از من تو هستی علی جان.

_در بیان دیگری از امام داریم که می فرمایند: ولایت امیرالمومنین در تمام کتب آسمانی نوشته شده است. این ولایت در عالم تکوین و تشریع دیده شده است. هیچ پیغمبری به پیامبری مبعوث نشده است مگر اینکه به نبوت حضرت خاتم الانبیاء اعتقاد داشته و به وصایت پیامبر که امیرالمومنین است اعتراف کند.

_ غلو کنندگان در آتش هستند و خود حضرت علی(ع) فرمودند ما را در این حد ببینید و بالاتر از آن حق ورود ندارید.

_ انسان اگر می خواهد مومن باشد و اگر می خواهد محب باشد و به محبوبش متصل باشد باید تحت تربیت مولایش قرار بگیرد.سلمان کسی است که امیرالمومنین او را تربیت کرده است. جسم امام علی (ع) که او را تربیت نکرده است بلکه فکر، نفس و دستور حضرت او را تربیت کرده است.

_آن کلام، دستور و بیان امروز هم هست اگر کسی یک لحظه وارد آلودگی می شود همان لحظه از تحت تربیت امیرالمومنین خارج می شودو می رود تحت تربیت شیطان.

_فرمود یا کمیل اگر بخواهی قدم از قدم برداری و در این دنیای خاکی زندگی کنی، نیازمند به شناخت و معرفت ما هستی.

_ در همه ساعات زندگی باید خودت را تحت تربیت ما قرار بدهی، منتها ماه رجب است و شرایط فراهم تر است. حضرت علی می فرمایند: هرجور که می خواهی زندگی کنی، ببین ما چه گفته ایم و همانطور زندگی کن.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین