عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۶۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
مسجد جامع «باغ فیض» در منطقه ۵ تهران در ایام البیض ماه رجب آماده پذیرایی از 350 نفر از خواهران و برادران برای مراسم معنوی اعتکاف است.

عقیق:رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی و پرداختن به زنگارهای دل و زدودن سیاهی‌ها و تلخی‌ها از جان است.

به فرموده مقام معظم رهبری، دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌ای است برای این ‌که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتی ببخشیم؛ سیاهی‌ها، تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم. این فرصت بزرگی است برای ما؛ به‌خصوص برای کسانی که توفیق پیدا می‌کنند در این ایام اعتکاف کنند.

«مسجد جامع باغ فیض» غرب تهران یکی از مساجد فعال در عرصه برگزاری اعتکاف است و هر ساله جمع زیادی از علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی در خود جای می‌دهد.

خطیبان و سخنورانی از جمله حجج اسلام کاظم صدیقی، سیدحسین مؤمنی، سیدمهدی حائری‌زاده، سیدمحسن ذوالفقاری و بهمنی به سخنرانی در مراسم اعتکاف می‌پردازند و مداحانی همچون امیر کاتوزیان، رضا زنگنه، علی‌اصغر ذوالفقار، محسن ابراهیم و حسین اختردانش در این مراسم حضور خواهند داشت.

نام‌نویسی در مراسم اعتکاف مسجد جامع «باغ فیض» هم‌اکنون آغاز شده است و ظرفیت این مسجد 200 نفر از میان خواهران و 150 نفر از میان برادران خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در مراسم اعتکاف هر شب بعد نماز مغرب و عشاء به صورت حضوری به نشانی: میدان صادقیه، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان شهید ناطق نوری، خیابان نادعلی مراجعه نموده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44422649 تماس بگیرند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین