عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز از راه اندازی نخستین باشگاه هواداران امام زمان (عج) کشور در استان البرز به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
عقیق:معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز از راه اندازی نخستین باشگاه هواداران امام زمان (عج) کشور در استان البرز به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد. محمد مشکانی اظهار داشت: مقدمات تاسیس این تشکل عظیم و زیربنایی از ماه های گذشته در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (علیه السلام) استان البرز ایجاد شده بود و در این مدت نیز این بنیاد به اهداف کوتاه مدت پیش بینی شده خود دست یافته است.

وی ادامه داد: باشگاه هواداران امام زمان (علیه السلام) به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و اقدام به عضوگیری فراگیر کرده است.

مشکانی تصریح کرد: تمام اقشار، بدون محدودیت می توانند در این باشگاه عضو شوند و سپس در کارگروه های تخصصی پیش بینی شده عضو عادی یا فعال باشند.

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت افزود: برای همه اعضای این باشگاه خدمات مهدوی نظیر بهره مندی از منشورات مهدوی، پیامک های مهدوی، اردوهای مذهبی و ... در نظر گرفته شده و به اعضای فعال نیز خدمات ویژه ای ارائه خواهد شد.

مشکانی با اشاره به برخی از کارگروه های تخصصی باشگاه هواداران امام زمان (عج) گفت: برای فرهنگیان، خانه داران، محصلین، دانشجویان، مهندسین، هنرمندان، پرستاران، افراد دارای شغل آزاد و... به فرا خور حال برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۴۰۰ نفر عضو این باشگاه شده اند که نیمی از این افراد نیز فرم مهدی یاور را تکمیل کرده اند.

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز گفت: علاقمندان برای عضویت در این باشگاه می توانند با شماره تلفن ۳۲۷۷۵۰۵۷-۰۲۶ معاونت فرهنگی بنیاد تماس حاصل نمایند.


منبع: آینده روشن
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین