عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
مدیر شبکه قرآن سیما خبر داد
مدیر شبکه قرآن سیما گفت: با استفاده مناسب از همه ظرفیت‌های ساختاری در برنامه‌سازی، موضوعات دینی و معارف اسلامی تلویزیون گسترش می‌یابد و تولید در گروه‌های تخصصی شبکه‌ها تعمیق پیدا می‌کند.
عقیق:«بهرام محمدی‌نیا»، مدیر شبکه قرآن و رئیس شورای معارف اسلامی سیما، با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ ساختار جدید سازمانی شبکه‌های سیما، وظایف موازی و پست‌های غیرضرور در یکدیگر ادغام و امور تخصصی به حوزه‌های مرتبط واگذار شده است.

وی افزود: در این رویکرد، افزایش کیفیت و تولید بهتر؛ مهمترین شاخص تصمیم‌گیری در دوره جدید رسانه ملی در نظر گرفته شده است و تولید موضوعی برنامه‌ای در ساختارهای برنامه‌سازی گوناگون پیش‌بینی شده است، به نحوی که در ساخت برنامه‌های دینی و معارفی همه گروه‌های برنامه‌ساز در شبکه‌ها، در همه قالب‌ها و ساختارهای برنامه‌سازی از جمله فیلم، سریال، مستند، اجتماعی، فرهنگی، معارف و اندیشه و ... موظف به ارائه طرح و تولید برنامه‌های دینی و حوزه معارف اسلامی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حقیقت سازمان صدا و سیما و در پی آن حوزه سیما در دوره جدید مأموریت خود، تولید محتوای تخصصی به گسترش حوزه دین و معارف اسلامی در تمام قالب‌ها و فرم‌های برنامه‌سازی می‌پردازد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین