عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
یاسین در همایش «تبسم بیداری»:
یاسین، جوان تازه‌مسلمان پاراگوئه‌ای گفت: امام حسین(ع) راه حقیقت را به همه انسان‌های آزاده دنیا نشان داد و ما باید راه او را ادامه دهیم. اگر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و آیت‌الله امام خامنه‌ای نبودند هنوز مسیحی بودم.
عقیق:یاسین، جوان 22 ساله از کشور پاراگوئه در آمریکای لاتین که پس از تشرف به اسلام در سالهای گذشته این اسم اسلامی را برای خود انتخاب کرده است روز گذشته در همایش «تبسم بیداری» در پاسخ به سؤال حاضران که خواستند احساسات خود را از شنیدن چند اسم بیان کند، با شنیدن نام مبارک امام حسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) سمبل شجاعت، رشادت و عزت برای همه مسلمانان است. ما هر چه در آمریکای لاتین سختی بکشیم، مقابل فداکاری ایشان چیزی نیست. آن حضرت راه حقیقت را به همه دنیا نشان داد و ما باید این راه را ادامه دهیم.

جوان تازه‌مسلمان شده آمریکایی همچنین با بیان احساسات خود از شنیدن اسم مقام معظم رهبری به عنوان یکی دیگر از سؤالات حاضران گفت: من به‌عنوان یک جوان از آمریکای لاتین آیت‌الله سیدعلی حسینی خامنه‌ای را نه فقط به خاطر اینکه یک عالم دینی است دوست دارم بلکه من عاشق ایشان هستم چون ایشان عاشق اسلام هستند.

یاسین ادامه داد: تمام خانواده من مسیحی بودند و اگر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبری آیت‌الله امام خامنه‌ای نبود هنوز هم مسیحی بودم، زیرا حرکت اینها سبب شد در ما تحولی ایجاد شود و به سمت اسلام برویم. اگر آنها نبودند ما راه را پیدا نمی‌کردیم.

این جوان تازه‌مسلمان آمریکای لاتین تأکید کرد: من عاشق امام خامنه‌ای هستم چون ایشان عاشق اسلام و در راه خدمت به مسلمین و پرچمدار صلح و صفا هستند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین