عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
مادر شهيد ناصر سليمي بنين:
خانم «مريم سليماني» مادر شهيد «ناصر سليمي بنين» حضور در كربلا و شرفيابي به حرم امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را آرزوي ديرينه خود خواند و بيان داشت: فرزند شهيدم قول داده بود كه مرا به كربلا بياورد اما او با انتخاب شهادت، به تنهايي به زيارت امام حسين (ع) نايل شد.


عقیق:خانم سليماني در گفت وگویی به كربلاي معلي با بيان اين كه از فرزند شهيدش كاملا رضايت دارد، اظهار داشت: ما براي رسيدن به كربلا از اهواز تا شهر مقدس كربلا بهترين جوان‌هاي خود را تقديم اسلام كرده ايم و سراسر اين سرزمين تربت پاك شهيدان است.

وي با بيان اين كه ديگر فرزندش به جاي فرزند شهيدش او را به كربلا آورده، گفت: وقتي به كربلا رسيدم و چشمانم به گنبد طلايي حرم امام حسين (ع) افتاد، حالتي به من دست داد و خدا را در همان لحظه شكر كردم و به ياد حماسه سازي‌هاي شهداي گرانقدر افتادم.

مادر شهيد سليمي درخصوص نحوه آمدن به زيارت كربلا، گفت: در اربعين امسال به يكباره دلم شكست و همانجا به عكس فرزند شهيدم نگاه كردم و از او خواستم كه به قولش عمل كند و مرا به كربلا بياورد كه ديري نپاييد و من به همراه پسر ديگرم عازم كربلا شديم.


وي با بيان خاطراتي از فرزند شهيدش اظهار داشت: ناصر به من گفته بود كه مادر آماده باش كه كربلا به زودي زود آزاد خواهد شد و من تو را به زيارت امام حسين (ع) خواهم برد.

خانم سليماني با اشاره به درخواست هايش از امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، گفت: من در اين سفر معنوي براي سلامتي و عزت رهبر عزيزمان حضرت امام خامنه اي و تمامي ايرانيان مومن دعاي خير كردم و از طرف ديگر براي ريشه كني دشمنان اسلام و ايران به ويژه آمريكا و تكفيري‌ها دعا كردم.

مادر شهيد سليمي با شكر به درگاه الهي كه امانتش را به درستي و در راه خودش از او تحويل گرفت، افزود: ناصر براي رسيدن به دوستانش و وصال به خدا بي تابي مي‌كرد و در آخر هم به آرزوي خود كه همان شهادت بود نايل گشت.

** زندگينامه شكارچي تانك شهيد ناصر سليمي بنين

شهيد ناصر سليمي بني فرزند اسدالله، متولد۱۳۳۸، يكي از شهداي شهر بن مي‌باشد كه درگلزارشهداي شهراهواز به خاك سپرده شده است.

اوي دردوران تحصيل از دانشگاه فرانكلين بوستن آمريكا در رشته راه و ساختمان پذيرش تحصيلي مي‌گيرد كه به دليل مسائل انقلاب اسلامي وجنگ تحميلي، تصميم به ماندن در ايران و خدمت به اسلام و مملكت خود مي‌گيرد.



شهيد ناصر سليمي بني از بدو تاسيس ارتش۲۰ ميليوني عضو آن نهاد مي‌شود و حدودا ۲ماه قبل ازجنگ تحميلي جهت آموزش دوره تخصصي تانك به هفتگل (پادگان ارتش) اعزام مي‌شود و تا روز اول جنگ تحميلي آموزش مي‌بيند و از شروع جنگ تحميلي با تانك به جبهه‌هاي اهواز اعزام مي‌گردد و با تانك تا نيمه دوم آبان ماه سال ۱۳۵۹مشغول انجام وظيفه مي‌شود.

وي پس از آن به سپاه حميديه وگردان نور مي‌رود و در آنجا بعنوان فرمانده موشك تاو و موشك ماليوتگا و همچنين به عنوان فرمانده خط (محور) انجام وظيفه مي‌نمايد.

شهيدناصرسليمي بني در عملياتهاي مختلف خسارت‌هاي سنگيني به متجاوزان بعثي وارد كرد، از جمله:
- در عمليات جبهه شوش در تاريخ ۲۵ فروردين ۱۳۶۰ تعداد ۱۰تانك و ۳ نفر بر زرهي و۲ كاميون همراه با نفرات و ۱ هلي كوپتر دشمن بعثي را منهدم مي‌كند.

- در عمليات شهيدان رجايي و باهنر در تاريخ ۱۰ شهريور ۱۳۶۰ كه كرخه كور را به كرخه نور تبديل كرد، ۷ دستگاه تانك و ۱ هلي كوپتر دشمن بعثي را منهدم مي‌كند.

- در عمليات ذوالفقار ۱، ۴ دستگاه تانك دشمن بعثي در آبادان منهدم مي‌كند.

- در روزهاي پدافندي نيز تعداد زيادي از كاميون و تانك‌هاي ارتش بعثي را منهدم مي‌كند.

شهيدناصر سليمي بني در ششم آبان ماه ۱۳۶۰ به درجه رفيع شهادت نائل گرديد و در گلزارشهداي اهواز به خاك سپرده شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین