عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
آیین بیعت دانشجویان با ولایت صبح امروز با خطبه خوانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آیین خطبه خوانی صبح امروز حرم مطهر که با حضور دانشجویان در صحن امام رضا علیه السلام حرم برگزار شد با اشاره به حضور دانشجویان در قم و تجدید بیعت آنها با ولایت گفت: تجدید بیعت شما با مقام ولایت، بیعت با نماینده اهل بیت علیهم السلام است، دانشجویان باید برای اعتلای کلمة الله در سنگر دانشگاه تلاش کنند تا آینده کشور را در مسیر تعالی قرار دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، قرار داشتن در مسیر ولایت و محبت اهل بیت علیهم السلام و استقامت در این مسیر را از نعمت های بزرگ الهی دانست و گفت: ما باید از خدا بخواهیم تا هیچ گاه از این مسیری که در آن قرار گرفته ایم، فاصله نگیریم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: ملت ایران به این ندای رهبری لبیک گفتند و امروز نیز نوبت قشر دانشجوست که به اندازه سهم خود در این مسیر ایفای نقش داشته  باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران بیش از هر زمانی بر قله های علم و دانش قرار گرفته است و در عرصه های مخلتف علمی و فن آوری جزو کشورهای پیش رو در جهان است.

استاندار قم بومی سازی دانش هسته ای در ایران را از افتخارات جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: اهتمام هرچه بیشتر دانشجویان به برنامه های علمی و پژوهشی باید موجب این شود تا ضمن حفظ جایگاه کنونی؛ ایران را در جایگاه بالاتری قرار دهند.

خاطرنشان می شود، دانشجویان پس از تجمع در صحن صاحب الزمان حرم مطهر، برای بیعت با مقام ولایت، به سمت دفتر مقام معظم رهبری در قم حرکت کردند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین