عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت‌نام عتبات عاليات دانشجويان خبر داد و گفت: در اين دوره سه هزار دانشجو به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.

عقیق:حجت‌الاسلام سيد محمد فقيهي، از آغاز ثبت‌نام عتبات عاليات دانشجويان خبر داد و گفت: از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده است و تا ۱۰ روز آينده ادامه دارد.

وي با اعلام اين مطلب كه ثبت‌نام دور جديد اعزام دانشجويان به عتبات عاليات با دوره‌هاي گذشته تفاوت دارد، گفت: به دانشجوياني كه در سال جاري به عمره مفرده مشرف شده‌اند اعلام كرده‌ايم در صورت تمايل براي اعزام به عتبات عاليات با مسئول كاروان عمره خود مراجعه و ثبت‌نام كنند.

حجت‌الاسلام فقيهي افزود: دانشجوياني نيز كه به عمره مشرف نشده‌اند براي ثبت‌نام به دفاتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان مراجعه و درخواست خود را ارائه و ثبت‌نام كنند.

وي زمان آغاز اعزام دانشجويان را اول آبان ماه اعلام كرد و گفت: دانشجويان اعزامي هفت روز در عتبات عاليات حضور خواهند داشت و شهرهاي كربلا و نجف را زيارت خواهند كرد.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: بيشتر كاروان‌ها زميني هستند اما در صورت تكميل ظرفيت، كاروان‌هاي هوايي نيز اعزام خواهند شد و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده با بانك تجارت اين بانك مبلغ يك ميليون تومان وام به دانشجويان اعزامي به عتبات عاليات اختصاص مي‌دهد.

وي همچنين گفت: ثبت‌نام اين دوره به صورت اينترنتي نيست و قرعه كشي نيز صورت نخواهد گرفت بلكه با تكميل ظرفيت كاروان‌ها، ثبت‌نام به اتمام خواهد رسيد و سه هزار دانشجو طي دو ماه به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.


منبع:ایکنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین