عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کاروان اعزامی «زیر سایه خورشید» به فرانکفورت آلمان هدایای متبرک آستان قدس رضوی را بین ارادتمندان اهل بیت(ع) توزیع کردند، همچنین پرچم متبرک آستان مقدس امام رئوف را در مسجد مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت گرداندند.
عقیق: مراسم باشکوه جشن ولادت هشتمین اختر آسمان عصمت و طهارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور ملیت‌های مختلف در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت برگزار شد، در این مراسم که خادمان حرم مطهر رضوی حضور داشتند، مداحان اهل بیت(ع) به منقبت‌خوانی پرداختند.

همچنین کاروان اعزامی «زیر سایه خورشید» هدایای متبرک آستان قدس رضوی را بین ارادتمندان اهل بیت(ع) توزیع کردند و در ادامه تنی چند از خدامان حرم مطهر امام رضا(ع) پرچم متبرک آستان مقدس امام رئوف را در محیط مسجد گرداندند.

در ادامه این حضور، یکایک حضار، نسبت به بالاترین نشان حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) که همان پرچم سبز رنگ منقش به آیه‌ «نصر من الله و فتح قریب» است، ادای احترام کرده و تبرک جستند، در این برنامه، جوی سرشار از معنویت فضای مرکز اسلامی را عطرآگین و تعداد زیادی از حاضران در جشن را متاثر ساخت.
تعدادی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) که به مناسبت دهه کرامت چند روزی است در اروپا به سر می‌برند، تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» برای ارتقاء معرفت دینی و ایجاد شور و نشاط معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و دلبستگی افراد به ساحت ائمه هدی(ع) به ویژه امام رئوف(ع) فراهم آوردند.

در ادامه تصاویری از حضور خدام رضوی در مرکز اسلامی فرانکفورت آلمان را مشاهده می‌کنید:


















منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین