عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷
يكي از نمايندگان حقوقي رهبر معظم انقلاب از گسترش فيزيكي و زيبا‌سازي‌هاي حرم حضرت معصومه(س) تقدير كرد و گفت: در سال‌هاي اخير اين آستان مقدس پييشرفت بسيار مطلوبي داشته است.

عقیق: حجت‏‌‏الاسلام و المسلمين سيدمحمدباقر ناصر در ديدار با آيت‌الله سيدمحمد سعيدي امام جمعه قم از گسترش فيزيكي و زيباسازي‌هاي حرم حضرت معصومه(س) تقدير كرد و اظهار كرد: در سال‌هاي اخير اين آستان مقدس پيشرفت بسيار مطلوبي داشته است.

وي با اشاره به گستره اقدامات فرهنگي و مذهبي حرم حضرت معصومه(س) اظهار كرد: به نمايش گذاشتن فرهنگ ديني در اين آستان مقدس به خوبي انجام شده است.

نماينده حقوقي رهبر معظم انقلاب بيان كرد: تلاش‌هاي توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اين مكان و اطراف آن به خوبي مشهود است، زيرا محيط‌سازي اين آستان مقدس به خوبي انجام شده و اميدواريم با گذشت زمان و افزايش خدمات شاهد برداشتن گام‌هاي موثري در راستاي رفاه زائران حرم اين بانوي كريمه باشيم.

وي مردم عربستان را مشتاق علم و دانش دانست و ادامه داد: در صورت امكان شرايطي ايجاد شود كه زائران اين بانوي بزرگوار كه از فاصله‌هاي دوري آمده‌اند، بتوانند از موسسه‌ها و نهادهاي علمي و فرهنگي كه زير نظر حرم حضرت معصومه(س)‌ درحال فعاليت هستند، بازديد كنند.

ناصر با اشاره به اينكه حضرت معصومه(س) حقي برگردن علماي شيعه دارد كه بايد آن را ادا كرد، گفت: گستره‌ كار فرهنگي بسيار وسيعي در حرم اين بانوي كريمه وجود دارد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین