عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
مدیر پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم گفت: چاپ دو جلد اول از مجموعه قصه های بهشتی ويژه كودكان و نوجوانان به زودی صورت می گیرد.
عقیق:حسین تقی پور، مدیر پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم در این خصوص بیان کرد: در راستای تهیه و تولیدات محصولات قرآنی در حوزه پیش دبستانی و کودک و نوجوان، این سازمان در کنار تهیه و تولید مجموعه هجده جلدی کتابهای بچه های آسمان، در حال تهیه و تولید مجموعه داستانهای بچه های بهشتی می باشد.
 
تقی پوراظهار داشت: در همین راستا دو جلد اول مجموعه های قصه های بهشتی تحت عنوان "پرطلایی" و "سعید کوچولو" با موضوعیت حمد و شکر خدا و نظافت و پاکیزگی تهیه و تالیف شده است و امیدواریم در هفته آینده به بازار نشر ارائه کنیم.
 
مدیر پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم اذعان کرد: قصه گوی این مجموعه فاطمه ایرانشناس و طراح و نقاش آن مژگان فراهانی می باشد که تحت نظر این سازمان و در تیراژ پنج هزار نسخه تهیه و تولید می گردد.
 
تقی پور خاطر نشان کرد: این سری از مجموعه های کتاب با موضوعات دیگر قرآنی مورد نیاز کودک و نوجوان نظیر احترام به والدین، سبقت در کارهای نیک، عدم اسراف، راستگویی و... در دست تهیه و تالیف است.علاقمندان جهت تهیه این کتابها می توانند به آدرس : تهران، میدان امام حسین(ع) ، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی، فروشگاه بصائر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77635500 تماس حاصل نمایند.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین