عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
نهمین اجتماع مدافعان حرم و عزاداران علوی در میدان امام حسین(ع) در روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) با هدف دفاع از مسلمانان عراق و فلسطین برگزار می‌شود.
عقیقستاد مدافعان حرم با کمک هیأت الرضا(ع) در آستانه شهادت امیرالمؤمنین(ع)  نهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم را تحت عنوان «لشکر علی ولی الله می‌آید» در غروب روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) مصادف با 28 تیر ماه جاری برگزار می‌شود.

نهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم از ساعت 18 آغاز و تا اذان مغرب در میدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت، در این مراسم مداحان اهل بیت(س) به ذکر مصیبت شهادت مظلومانه امام اول شیعیان حضرت علی بن ابیطالب می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، پس از آغاز حملات جبهه استکبار به محور اصلی مقاومت و کشور سوریه و تهدید به تخریب اماکن مقدسه آن کشور مخصوصاً حرم حضرت زینب کبری(س) و تحولات میدانی کشور عراق و حضور تکفیری‌های داعش و کشته شدن عده زیادی بی‌گناه، ستاد مردمی مدافعان حرم توسط جمعی از هیآت مذهبی، کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع)، مؤسسات و گروه‌های فرهنگی و امت شریف حزب‌الله شکل گرفت، این ستاد تا امروز هشت برنامه تجمع در جهت اعلام آمادگی برای دفاع از حرم آل‌الله برگزار کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین