عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۷
مدیر کانون خورشید خبر داد
مدیر کانون خورشید از ارائه نرم‌افزار «کتاب معجز نشان» و مجموعه دوره‌های آموزشی غدیرشناسی در نمایشگاه قرآن خبر داد.
عقیقحجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مشکوری در گفت‌وگویی در قم از حضور کانون خورشید در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران خبر داد و اظهار کرد: این کانون پس از برگزاری مراسم رونمایی از نرم افزار "کتاب معجز نشان" در ایام ولادت امام سجاد (ع)، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم این اثر نفیس را به علاقمندان به معارف اهل بیت (ع) خصوصاً صحیفه سجادیه ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: "کتاب معجز نشان" محصولی صوتی است که در سه بخش با موضوع صحیفه سجادیه توسط کانون خورشید تولید شده است. بخش اول این لوح فشرده قرائت متن عربی صحیفه سجادیه است که دعاهای 54گانه آن توسط مداحان اهل بیت (ع) حاج منور نورایی، حاج مهدی سلحشور، حجت‌الاسلام نجفی و غلامرضا زاده قرائت می‌شود.

مدیر کانون خورشید دومین بخش از این لوح فشرده را ترجمه فارسی صحیفه سجادیه معرفی کرد و گفت: ترجمه صحیفه سجادیه به قلم آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر انجام شده و محمدرضا سرشار از گویندگان پیشکسوت و نامی کشورمان آن را اجرا کرده‌ است.

مشکوری افزود: بخش سوم "کتاب معجز نشان" شرح اجمالی دعاهای صحیفه سجادیه است که با کارشناسی حجت السلام والمسلمین رضا اعوانی معاون صحیفه پژوهی کانون خورشید اجرا شده است. علت نامگذاری این لوح فشرده تعبیر مقام معظم رهبری است که فرمودند صحیفه سجادیه کتاب معجز نشان است.

وی گفت: دومین محصولی که توسط کانون خورشید در نمایشگاه قرآن ارائه می‌شود لوح‌ فشرده دوره‌های آموزشی غدیر‌شناسی کانون خورشید در دانشگاه شریف است که در سال 92 با عنوان "سفر آسمانی" و در سال 93 با عنوان "چشمه خورشید" برگزار شد که این محصول به همت معاونت آموزش کانون خورشید تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کانون خورشید خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به فرهنگ قرآن و عترت برای بازدید از غرفه کانون خورشید در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم می‌توانند به بخش رسانه‌های دیجیتال این نمایشگاه مراجعه کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته با حضور 53 نهاد و مؤسسه قرآنی و مردمی در باغ موزه دفاع مقدس در تهران افتتاح شد و تا 22 تیرماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین