عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
معرفی کتاب. . .
: 'آخرین برگزیده' یا پرسمان قرآنی امام زمان(عج) با استناد به آیات قرآن به پرسش ها و سوالات مهدوی پاسخ می دهد.
عقیق:کتاب "آخرین برگزیده"، پرسمان قرآنی امام زمان(عج) برای گروه سنی جوان است که با هدف پاسخگویی به سوالات رایج جوانان در مورد ظهور و امام زمان(عج) نوشته شده است.
این کتاب در 8 فصل ضرورت وجود حجت الهی در زمین، مهدویت در ادیان الهی، شخصیت شناسی حضرت مهدی(عج)، وظایف مردم در زمان غیبت، ظهور و قیام، قیام حضرت مهدی(عج)، یاران مهدی(عج) و حکومت امام مهدی(عج) و طول عمر حضرت به نگارش درآمده است.
این اثر حاصل کارگروهی از کارشناسان نخبه حوزه است که به صورت پرسش و پاسخ به مساله مهدویت پرداخته و پاسخ ها به صورت مستدل و با استناد به قرآن کریم صورت گرفته است.
براساس این گزارش، کارشناسان نخبه حوزه یک سری سوالات متداول در مورد امام زمان(عج) و مساله ظهور را جمع آوری کردند و با کمک یکدیگر و استناد به آیات قرآن کریم به آنها جواب دادند.
نویسنده در مقدمه این کتاب معتقد است:
"مهدویت فصل مهمی از خواسته های بشری و تبلور الهام فطری است که مردم از دریچه آن با نگرش های متفاوت عقیدتی روز موعود را می بینند و در این راستا پرسش های فراوانی را فرا روی خود دارند. یکی از منابع مهدویت، قرآن کریم است. وظیفه همه مبلغان و محققان است که با استناد به منابع دینی پاسخ مناسبی برای دغدغه ها و سوالات پرسشگران ارایه کنند. "
شایان ذکر است، "آخرین برگزیده" پرسمان قرآنی امام زمان(عج) نوشته علی امیرخانی با 176 صفحه، دو رنگ، شمارگان 2 هزار نسخه و قیمت 5500 تومان توسط انتشارات بهار دلها چاپ و روانه بازار کتاب شد.

منبع:شبستان 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین