عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران
همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در دو رشته حفظ و قرائت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

عقیق: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام امسال در آستانه مبعث رسول نور و رحمت در تهران گشایش می یابد افزود: این دوره از مسابقات با دعوت از نمایندگان قرآنی اعم از حافظان و قاریان کشورهای مختلف جهان طی 7 روز در تهران برگزار خواهد شد.

حسن ربیعی با اشاره به ویژگی های مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از ویژگی های مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران توجه به پژوهشهای قرآنی در راستای تحقق تدابیر قرآنی مقام معظم رهبری مبنی بر تعمیق در آیات الهی و عامل بودن به مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی همچنین برگزاری همایش تجلیل از بانوان قرآنی را یکی دیگر از شاخص های برجسته مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امسال پنجمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی به منظور معرفی و تجلیل از بانوان نخبه قرآنی همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین