عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
محمد مهدی سیار خبر داد:
مجموعه جدید سروده‌های محمدمهدی سیار با عنوان «رودخوانی» در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب به چاپ دوم رسید. این کتاب تنها چهار روز است که عرضه آن آغاز شده است.

عقیق: مجموعه سروده‌های جدید محمدمهدی سیار با عنوان «رودخوانی» در کمتر از چهار روز از عرضه اولیه به چاپ دوم رسید. این اثر مجموعه‌ای از اشعار شاعر در موضوعات مختلف از جمله آیینی است که در قالب‌هایی مانند غزل، نیمایی و... سروده شده‌اند. تعدادی از اشعار آیینی این کتاب پیش از این در هیئات مذهبی توسط مداحانی مانند میثم مطیعی قرائت شده بودند.

»رودخوانی» چندی پیش در هیئت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی شد. سیار دلیل این کار خود را اظهار ارادت به ساحت امام حسین(ع) و خیمه عزای ایشان عنوان کرده است.

سیار برگزیده بیست‌ و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و از شاعران توانا است که به‌زعم برخی از کارشناسان می‌تواند یکی از تأثیرگذاران در جریان شعر انقلاب باشد. شعر سیار پس از ترانه «مرگ بر آمریکا» دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و حالا این دوره نمایشگاه او با کتاب «رودخوانی» منتشر شده توسط مؤسسه شهرستان ادب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب حضور دارد.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین