عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
فردا؛
نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت با اهدای جوایز ویژه به پنج نفر از برگزیدگان با حضور آیت‌الله «جوادی آملی» فردا هشتم اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

عقیق: اختتامیه جشنواره ملی ملکوت با حضور آیت‌الله «جوادی آملی» صاحب تفسیر تسنیم، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «حمیدرضا طیبی» رئیس جهاد دانشگاهی و همچنین جمعی از مسئولان وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی فردا هشتم اسفندماه در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی «اسراء» قم برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت با محوریت کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن کریم» از مجموعه آثار آیت‌الله جوادی آملی در قالب مسابقه کتاب‌خوانی در بخش‌های مختلفی از جمله مسابقه پیامکی، مکاتبه‌ای، خلاصه‌نویسی، پوستر و مقاله، وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی از مهر تا دی‌ماه سال جاری برگزار شد.

در نخستین دوره این جشنواره که به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مؤسسه بین‌المللی علوم وحیانی «اسراء» برگزار شد، بیش از 177 هزار نفر شرکت کردند که قرار است در آیین اختتامیه به پنج نفر از افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کردند جوایز ویژه همچون سه خودروی تیبا و دو کمک هزینه 10 و 6 میلیون تومانی برای ادامه تحصیل در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد اهدا شود.


منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین