عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
مسابقات سراسری مؤسسه جامعةالقرآن ۳۰ مرداد لغایت ۲ اسفند‌ماه ۱۳۹۳ در اصفهان برگزار می‌شود و در کنار مسابقات قرآن رقابت‌های هنری و ورزشی هم برگزار خواهد شد.

عقیق:مسابقات کشوری مؤسسه قرآنی جامعة‌القرآن‌الکریم 30 مرداد لغایت 2 شهریور‌ماه 1393 در اصفهان برگزار می‌شود.

بنا‌ بر این گزارش این مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 جزء، کل قرآن و جزء 30 قرآن کریم به همراه رشته‌های قرائت، نماز و ترتیل برگزار می‌شود و برگزار‌کنندگان برای این دوره از مسابقات برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند.

در این دوره از مسابقات رشته‌های ورزشی و هنری مانند فوتسال، تنیس روی میز، طراحی پوستر، وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی در کنار مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد، همچنین به غیر از دو مسابقه مقاله‌نویسی و وبلاگ‌نویسی بقیه رشته‌ها ویژه اعضای جامعة‌القرآن الکریم است.

خاطره‌نویسی قرآنی و چگونگی اجرایی شدن مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری موضوع مقالات هستند و علاقه‌مندان ‌باید تا اول مردادماه 1393 مقالات خود را به دبیرخانه مسابقات به آدرس قم، خیابان معلم، کوچه 14، پلاک 25 ارسال کنند.

شعب موظف هستند مرحله شهرستانی را در اردیبهشت‌ماه 1392 برگزار و اسامی منتخبان را طبق سهمیه اعلام شده به اداره کل ارسال کنند.

استان اصفهان میزبان این دور از مسابقات است و رقابت‌های استانی اصفهان هم جمعه این هفته 2 اسفند‌ماه 1392 در رشته‌های حفظ، تفسیر و قرائت در دو بخش خواهران و خردسالان برگزار می‌شود.

 


منبع:فارس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین