عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن، در مسجد جمکران برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود و شامگاه ۲۲ بهمن نیز تولیت مسجد جمکران، در این مسجد سخنرانی می کند.

عقیق: حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای، معاون فرهنگی مسجد جمکران که در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، سخن می‌گفت، اظهار کرد: در کلام تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) ظرافتی برای جمع بین حقین، در بین مناسبت ها و محتوای آنها وجود داشت که شایسته تاکید است.

وی افزود: جلساتی خوبی برای هم افزایی بین جمکران و حرم حضرت معصومه(س) بین تولیت‌ها برگزار شده و در حال ختم شدن به سند همکاری مشترک است، از سوی دیگر دیدارهای ماهانه به صورت رفت و برگشت بین تولیت‌ها وجود دارد که طلیعه همکاری های خوبی است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: تعطیلی مسیر عبور دسته عزای حرم حضرت معصومه(س) و هماهنگی برای ایجاد حال و هوای عزا و رعایت حرمت عزاداران، شایسته است که صورت گیرد.

وی تصریح کرد: جمکران برای دهه فجر برنامه های خوبی دارد که از فردا با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه کشور در جمع طلاب جدید الورود آغاز می شود و عصر جمعه نیز، دعای سمات به صورت مرکزی از جمکران در شبکه های مختلف پخش می شود.

حجت الاسلام تکیه ای افزود: در ایام الله دهه فجر و روز 22 بهمن، در مسجد جمکران برنامه های ویژه ای برگزار می شود و برنامه شب چهارشنبه که شامگاه 22 بهمن است، با سخنرانی تولیت مسجد جمکران، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان که از یاران قدیمی امام راحل هستند، برگزار می شود.

 

منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین