عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق خانواده شهدا را يكي از بركات خون شهيد دانست و تصريح كرد: خانواده شهدا خود تربيت كننده صدها شهيد هستند و از بركت خون شهيدان، هزاران انسان وارسته تحويل جامعه خواهند شد.

عقیق:نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق  با جمعي از خانواده شهداي دفاع مقدس و مدافعين حرم حضرت زينب(س) در هتل محل اقامت آنها در كربلا ديدار و گفت و گو كرد.
حجت الاسلام اسكندري در اين ديدار با بيان اينكه هرچه داريم از بركت خون سيدالشهدا (ع) است، گفت: اگر امروز عزتمند هستيم به بركت خون شهدايي است كه به اباعبدالله الحسين و حضرت عباس (ع) اقتدا كردند و مادران و همسران و خواهران شهيدي است كه به حضرت زينب (س) اقتدا كردند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ادامه داد: مكتب شهادت عظمت آخرت را به انسان نشان مي دهد و شهدا باور كرده بودند كه اين دنيا پست و كوچك است و رضاي خدا و رسيدن به بركات آخرت ماندگار و هميشگي است.
وي با اشاره به زورگويي كشورهاي مستكبر جهان نظير آمريكا، افزود: آمريكا شايد تجهيزات نظامي بسياري در اختيار داشته باشد ولي انسان هاي سلحشوري را كه براي دنيا پشيزي ارزش قائل نباشند و تمامي وجود آنان رضاي خدا و گسترش عدالت در جهان است، در اختيار ندارد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق خانواده شهدا را يكي از بركات خون شهيد دانست و تصريح كرد: خانواده شهدا خود تربيت كننده صدها شهيد هستند و از بركت خون شهيدان، هزاران انسان وارسته تحويل جامعه خواهند شد.
حجت الاسلام اسكندري، خروج ذلت بار آمريكا از عراق را به دليل مجاهدت جوانان غيرتمند مسلمان دانست و گفت: انقلاب اسلامي در حال فراگير شدن در دنيا است.
وي پيشرفت هاي علمي كشورمان در سال هاي گذشته و قرار گرفتن در بين كشورهاي قدرتمند علمي را يادآور شد و خطاب به خانواده شهدا گفت: وظيفه فرزندان شهدا و خانواده آنها رشد و تلاش در مسير علمي كشور است و ما بايد كشورمان را با علم و توسعه صنعت و رشد اقتصادي به خودكفايي برسانيم.
بنابر اين گزارش، در ابتداي اين ديدار تعدادي از خانواده شهداي دفاع مقدس و جنگ خليج فارس با آمريكا و شهداي مدافع حرم حضرت زينب به بيان خاطراتي از شهيدان خود پرداختند.
در پايان نيز هديه اي معنوي به رسم يادبود از سوي بعثه مقام معظم رهبري به خانواده معظم شهدا تقديم شد.








211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین