عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۷۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
به مناسبت یوم‌الله دهه فجر مسابقه عکس «انقلاب و انتظار» در موضوعاتی نظیر انقلاب و مهدویت(انقلاب زمینه‌ساز)، سبک زندگی مهدوی و پیاده‌روی عاشورایی در اربعین حسینی برگزار می‌شود.

عقیق: به مناسبت در پیش بودن ایام الله دهه فجر معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) مسابقه عکس «انقلاب و انتظار» را برگزار می‌کند.

این مسابقه که پنجمین مسابقه از سلسله مسابقات عکس مهدوی است در موضوعاتی نظیر مراسم نکوداشت نهم ربیع‌الاول در شهر شما(سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج))، انقلاب و مهدویت(انقلاب زمینه‌ساز)، سبک زندگی مهدوی و پیاده‌روی عاشورایی در اربعین حسینی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 15 اسفند ماه جاری با مراجعه به وب‌گاه http://mahdiphoto.com به ارسال آثار خود اقدام کنند، در نهایت آثار ارسالی نیز توسط مخاطبان سامانه ارزیابی و داوری می‌شود.

5 اثری که بتوانند عنوان پر امتیازترین و پر بیننده‌ترین را به خود اختصاص دهند، 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را به خود اختصاص خواهند داد، همچنین مخاطبان می‌توانند بازی‌های مهدوی، پویانمایی‌های مهدویت و فیلم‌های کوتاه مهدوی را به صورت رایگان از این سامانه دریافت کنند.

 

منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین