عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
مدیرعامل شرکت ترنج از رونمایی 15 جلد اول مجموعه نفیس 72جلدی «قصه عاشورا» در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) خبر داد.

عقیق: یاسر احمدوند مدیرعامل شرکت ترنج گفت: دفتر اول این مجموعه به تازگی با همکاری شرکت ترنج و انتشارات «وزیر»، ویژه گروه سنی نوجوان و در قطع پالتویی منتشر شده که قرار است بیست‌و‌پنجم آذرماه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع( رونمایی شود.

وی ادامه داد: مجمع ناشران انقلاب اسلامی در راستای ترویج، توزیع و مدیریت تولید، از این مجموعه حمایت‌ معنوی کرده و امکاناتی را فراهم آورده است تا این کتاب‌ها به صورت غنی، دقیق و زیبا تولید شوند. بعضی از منابع مالی انتشار این آثار را شرکت ترنج و بعضی دیگر را انتشارات وزیر تامین کرده‌ است.

به گفته احمدوند «قصه عاشورا» شامل 4 دفتر می‌باشد که دفتر اول مشتمل بر 15 جلد است و کلیت واقعه عاشورا را روایت می‌کند. قصه از زمان مرگ معاویه و نهضت عاشورا آغاز و با رفتن امام حسین(ع) به مکه و کوفه ادامه می‌یابد و پایان آن هم زمان شهادت این امام همام در کربلاست. تصویرسازی‌های ارزشمند این مجموعه نیز از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.

گفتنی است قصه عاشورا 25 آذر با حضور جمعی از چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت امور کتابخانه‌های این سازمان در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) رونمایی می‌شود.

 منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین