عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
فیلم|
حاج ابوذر بیوکافی مداح سرشناس کشورمان گفت: پیشنهاد می‌کنم بخاطر توهین به قرآن کریم، امسال مراسم اربعین را قرآنی برگزار کنیم.

عقیق:حاج ابوذر بیوکافی مداح سرشناس کشورمان در فضای مجازی خود در آستانه اربعین پیشنهادی به زائران و موکب‌داران اربعین داد و اظهار داشت: این ایام همه در تب و تاب هستند تا به عراق روند. موکب‌داران به خصوص در تلاش هستند که در عراق موکب برپا کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال به این دلیل که یک تبعه سوئدی عراقی‌الاصل به قرآن جسارت و توهین کرد، پیشنهاد می‌کنم که مواکب برنامه قرآنی داشته باشند، گفت: این اتفاق در عراق موضوعیت دارد. موکب‌ها در کنار مداحی‌هایی که پخش می‌کنند، قرائت قرآن پخش کنند و محافل انس با قرآن برگزار کنند. فیلم‌های این برنامه را پخش کنند.

بیوکافی با بیان اینکه باید نشان دهیم که در مسیر محبت اهل بیت(ع) به قرآن هم توجه داریم، تصریح کرد: این نوحه وصیت پیامبر(ص) را هم محقق می‌کند. مردم و رسانه‌های دنیا باید ببینند که مسلمانان و مخصوصاً شیعیان به قرآن توجه دارند و قرآن جان آن‌هاست.

این مداح سرشناس در توضیح این فیلم در فضای مجازی نوشت: پیشنهاد می‌کنم بخاطر توهین به قرآن کریم، امسال مراسم اربعین را قرآنی برگزار کنیم.

فیلم این سخنان را در ادامه ببینید:

تعداد بازدید : 27

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین