عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
تصاویر|
ابوذر بیوکافی، مسعود پیرایش و حجت‌الاسلام سید محمدحسین میرلوحی و حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی در پی اهانت فردی در کشور سوئد به قرآن کریم، واکنش نشان دادند.

عقیق: حاج ابوذر بیوکافی و حاج مسعود پیرایش مداحان اهل بیت(ع) و حجت‌الاسلام سید محمدحسین میرلوحی و حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی سخنرانان مذهبی در پی اهانت فردی در کشور سوئد به قرآن کریم، در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

سوئد باید عذرخواهی کند

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت(ع) نوشت: قرآن، کتاب مسلمانان جهان با پشتیبانی کشوری ۱۰ میلیون نفری توسط این ملعون سوزانده شد. فارغ از غم و آلامی که بر دل نشست، اما حکومت‌ها و علما و مسلمین موظفند کاری کنند که سوئد عذرخواهی کند و درس عبرتی برای دیگران شود. توحش و رذالت مدرن در اروپا علیه اسلام باید تمام شود.

در اسلام زیرساخت تمدن، قرآن است

مسعود پیرایش مداح اهل بیت(ع) هم نوشت: «اول خودم را محکوم می‌کنم بخاطر غربت قرآن، بعد هانتینگتون درست فهمید، تنها تمدنی که غرب را به چالش و انزوا می‌کشد، اسلام است. سوم بر خلاف غرب که تمدن سازی را در عدول از انجیل یافت در اسلام زیرساخت تمدن، قرآن است.

در نهایت وَإِنَّهُ لَکِتَابٌ عَزِیزٌ. پیروزی نزدیک است.

این قدرت قرآن عزیز است

حجت‌الاسلام سید محمدحسین میرلوحی سخنران مذهبی هم نوشت: «یکی از مهمترین دلایل حقانیت قرآن، این است که بعد ۱۴۰۰ سال، هنوز می‌خواهند به آن اهانت کنند! این قدرت قرآن عزیز است!

مرگ بر آن آزادی و درود بر این دیکتاتوری

حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی پژوهشگر و سخنران مذهبی هم نوشت: «در دوران آزادی بیان که به یک مسیحی مجوز آتش زدن قرآن در مسجد مسلمین را می‌دهد؛ تو جمهوری اسلامی ضدآزادی باش که حتی کلیسای استپانوس مقدس را هم برای مسیحیان بازسازی می‌کند. در دورانی که فرانسه‌ مهد آزادی بیشترین مسلمان اروپا را دارد و به ازای هر ۲ هزار مسلمان هم یک مسجد ندارند؛ تو نظام اسلامی باش که سرانه مکان عبادی مسیحیانش۳ برابر مسلمانان است.

در دورانی که کشور مسیحیِ آمریکا با ۲٪جمعیت مسلمانان، حتی یک نماینده اختصاصی برای مسلمانان ندارد؛ تو جمهوری اسلامی باش که مسیحیانش که حتی ۲ دهم درصد هم نمی‌شوند، ۳ نماینده مجلس دارند. در حالی که مسلمانان هر ۳ دهم درصد یک نماینده دارند. مرگ بر آن آزادی و درود بر این دیکتاتوری.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین