اسراي كربلا به ما گفتند: ضمن اينكه غرق در غم هستيد، ديگران را از غم نجات بدهيد. چطور؟ زينب كبري(س) خودش داغ ديده است. نزد امام سجاد(ع) آمد و فرمود: اي امام زينالعابدين! غصه نخور. «وَ يَنْصِبُونَ لِهَذَا الْطَّفِّ عَلَماً لِقَبْرِ أَبِيكَ سَيِّدِ الشُّهَدَاءِ(ع) لَا يَدْرُسُ أَثَرُهُ وَ لَا يَعْفُو رَسْمُهُ عَلَى كُرُورِ اللَّيَالِي وَ الْأَيَّامِ» اي امام سجاد! غصه نخور اينها را شهيد كردند، در اين سرزمين پرچمي بالا خواهد رفت، كه تا آخر تاريخ محو شدني نيست.
کد خبر: ۳۶۶۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۳