عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
معاون شهردار در مراسم بدرقه کاروان اربعین تاکید کرد:
معاون شهردار تهران گفت: با اعمال سیاست های مناسب در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در تمامی سطوح از جمله مسایل تاسیساتی، پشتیبانی، کمک رسانی، برق کاری، رفت و برگشت نیروها و کارگران به صورت زمینی، صرفه جویی های لازم در هزینه ها را شاهد هستیم.
به گزارش عقیق به نقل از شهرنوشت، قدرت گودرزی در مراسم بدرقه کاروان اربعین معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: هر ساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی موسم پیاده روی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به سمت کربلای معلی و نجف اشرف با شور و اشتیاق وصف ناپذیری برپا می شود. به همین منظور چند سالی است شهرداری تهران به منظور خدمات رسانی به زائرین، نسبت به برپایی موکب ها اقدام کرده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با پرداختن به پشتیبانی از زائران با تهیه یک غذای ساده و آب آشامیدنی سالم، افزود: اعزام قریب به 700 دستگاه اتوبوس به منظور جا به جایی زائران اربعین از مرزها به کشور عراق در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر کاهش هزینه ها در مراسم اربعین خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین امسال با توجه به اقتصاد مقاومتی شاهد کاهش هزینه ها بوده ایم. علاوه بر اینکه سعی شده تا اجناس ارسالی با کیفیت به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته در اختیار زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی و نجف اشرف قرار گیرد، رفت و برگشت نیروها و کارگران به صورت زمینی انجام شده تا صرفه جویی های لازم در هزینه ها را داشته باشیم.

گودرزی در خصوص اعزام 2 گروه نیرو به کربلای معلی و نجف اشرف برای مراسم پیاده روی اربعین از طریق مرز مهران خاطر نشان کرد: گروه های 40 نفره از مناطق مختلف شهر تهران از بوستان ولایت اعزام شدند. همچنین در مجموع 2100 نفر نیرو برای خدمات رسانی به زائران، پاکسازی، نظافت و رفت و روب این شهرها اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه در نهایت تمامی تجهیزات 5 روز پس از مراسم اربعین حسینی به ایران بازگردانده می شوند، گفت: برپایی170عدد چادر اسکان توسط سازمان بهشت زهرا(س) که در نهایت 30هزار زائر اباعبدالله الحسین(ع) را در 5 نقطه کربلا و یک نقطه در شهر نجف اسکان می دهند از جمله اقدامات شهرداری تهران در مراسم اربعین است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیزات لازم از جمله وسایل گرم کننده مانند پتو، روشنایی، وسایل بهداشتی و... ارسال شده اند، تاکید کرد: این در حالیست که امسال افزایش 10هزار نفری ظرفیت اسکان را نسبت به سال گذشته داشته ایم و امیدواریم امسال بهتر از سال های گذشته به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین