عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قران کریم بسیج کشور صبح امروز در اردوگاه شیرآباد استان گلستان برگزار شد.

عقیق:آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قران کریم بسیج کشور صبح امروز در اردوگاه شیرآباد استان گلستان برگزار شد.

سردار محمد‌حسین بابایی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قران کشوری بسیج اظهار کرد: قرائت قرآن ما باید متناسب با آموزه های الهی باشد و مانند مصری ها نباشد که برای بدرقه انور سادات برای بستن قرارداد ننگین کمپ دیوید برای او قرآن خواندند.

بابایی افزود: همچنین در ارتش پاکستان 6 هزار حافط قران وجود دارد اما در عمل ارتش پاکستان دست آمریکایی هاست و این قرائت ها هیچ تاثیری در بهبود امور مسلمانان ندارد.

وی تاکید کرد: در طول یک هفته ای که این مسابقات در گلستان برگزار شد استان حال و هوای قرانی گرفت و جا دارد از رسانه ها و صدا و سیما در پوشش این رویداد فرهنگی بزرگ تشکر کنم.

همچنین معاون تعلیم و تریبت بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: در بیست و سومین دوره مسابقات کشوری بسیج 365 نفر شرکت کردند که سطح مسابقات بالا بود و همه موازین با تصمیم کمیته های فنی از لحاظ تخصصی رعایت شد.

حجت الاسلام بردبار با بیان اینکه نظم خاصی بر این دوره از مسابقات حاکم بود، گفت: فرایند مسابقات قرآن در بسیج به این صورت است که ابتدا این مسابقات در پایگاه ها، حوزه‌ها و نواحی و سپس استانی و کشوری برگزار می شود.

وی از میزبانی شایسته گلستانی‌ها در این دوره از مسابقات تشکر کرد و افزود: سپاه های استانی زیادی برای میزبانی اعلام آمادگی کردند اما استان گلستان به دلیل تنوع قومیتی که نمونه همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مظهر تکامل یاقته ای از جهان اسلام است، توانست بستر مساعدی برای این کار باشد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج خاطرنشان کرد: استفاده از داوران بین المللی و داوران مطرح کشوری مانند استاد عبایی، استاد طوسی، استاد شاه میده، استاد پورزرگر در این دوره از مسابقات سطح آن را متمایز کرده بود.

 

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین