عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ‌در اسلام به ازدواج دختران در سن کم اشاره شده و از دختر با عنوان کوثر یاد شده ‌بنابراین دختران و زنان باید به ارزش و جایگاه خود اهمیت دهند.
عقیق: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ‌در اسلام به ازدواج دختران در سن کم اشاره شده و از دختر با عنوان کوثر یاد شده ‌بنابراین دختران و زنان باید به ارزش و جایگاه خود اهمیت دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر امروز در سالن همایش دانشگاه آزاد واحد مشهد در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه اظهار داشت: ظرفیت انسان بی‌نهایت است و درس و دانشگاه کف این ظرفیت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به خصوص جوانان باید ظرفیت‌های خود را کشف کنند؛ تصریح کرد: در اسلام حقوقی برای زنان و دختران تعریف شده که آنها باید به خود افتخار کنند و ارزش خود را به کم فدا نکنند.

وی افزود: در اسلام به ازدواج دختران در سن کم اشاره شده و از دختر با عنوان کوثر یاد شده است، بنابراین دختران و زنان باید به ارزش و جایگاه خود اهمیت دهند.

قرائتی با بیان این که عبادت و تحصبل باید در کنار هم انجام شود؛ اضافه کرد: دانشگاه یک قطره علم است اما جوانان نباید تنها به این قطره قانع باشند زیرا فرهیختگی جوانان به تفکر و تولید ابتکارات مفید در زندگی جامعه خود است.

وی گفت: ازدواج یک نیاز است و باید در نزد جوانان به شکل جدی در نظر گرفته شود.

 قرائتی اظهار داشت: داشتن شماره تلفنی از یک کارشناس دینی به جوانان کمک می‌کند تا آنها شبهاتی که از دین اسلام دارند را رفع کنند و با دید بازتری به اسلام بنگرند، بنابراین لازم است آنها در دیدگاه‌های خود تجدید نظر کنند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین