عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

آیت الله حسینی بوشهری:
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولین با مردم صادقانه حرف بزنند و به دنبال حل مشکلات آنها باشند و به جای گره کور زدن به مشکلات مردم، گره گشایی کنند.

عقیق واعظین: آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه در یادواره سردار شهید یوسف بردستانی، شهدای بخش بردخون، شهید رستم علی بابایی و شهید گمنام با تسلیت شهادت اما جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: شهدا به عنوان پیروان مکتب اهلبیت و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و مرجعیت بهترین الگو برای ما هستند.

مسئولان به جای گره کور زدن به مشکلات مردم، گره گشایی کنند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برگزاری یادواره شهدا گام کوچکی در برابر کاری است که شهدا برای ما کردند؛ امنیت و آرامش و عظمت امروز خود را مدیون قطره قطره خون تک تک شهدا هستیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا، قدرشناسی از آنها و انتقال صبر و استقامت آنها به نسل جوانی است که دوران دفاع مقدس و جبهه را درک نکرده اند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: هدف دشمن در حوادث و اغتشاشات سال گذشته حمله به ارزش ها و دین و انقلاب بود و چون انقلاب ما برخاسته از مکتب اهل بیت(ع) است در واقع دشمنان تمامیت اسلام را نشانه گرفته بودند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ارزش ها و تجزیه کشور است، یادآور شد: مانند شهدا در میدان باشیم و با استقامت و بیان زیبا و رفتار حکیمانه برادران و خواهرانی که براثر بی توجهی یا تبلیغات دشمن از مسیر منحرف شده اند را هدایت کنیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی دیگر از پیام های یادواره شهدا این است که ما هنوز دشمن داریم و اگرچه شکل جنگ تغییر کرده است اما همچنان دشمنی دشمن ادامه دارد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از مشکلات دشمن داخلی و برخی به طراحی دشمن برمی گردد و هدف دشمن ایجاد گسست بین مردم با نظام و رهبری است، ولی به کوری چشم دشمن مردم راه شهیدان را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات گمراه کننده این گونه القا می کند که تمام دغدغه مردم مشکلات زندگی است، افزود: مردم ما خداباور و پیرو قرآن و معنویت و پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) و امام صادق(ع) هستند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه شهدا اهل انتخاب بودند و بهترین راه را انتخاب کردند، عنوان کرد: هرکس در کشور مسئولیتی دارد به برکت همراهی مردم و خون شهدا است و باید قدردان باشیم.

وی ابراز کرد: مردم ما همان مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس و شب های قدر هستند و امسال نیز در دو انتخاباتی که پیش رو داریم، با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما رنگ اهل بیت(ع) گرفته اند و کسی که رنگ اهل بیت(ع) گرفته با توطئه دشمن مسیر خود را عوض نمی کند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در پایان گفت: مسئولین با مردم صادقانه حرف بزنند و به دنبال حل مشکلات آنها باشند و به جای گره کور زدن به مشکلات مردم، گره گشایی کنند.

 

یادواره شهدا کلاس درس برای مردم و مسئولین است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر هم در این مراسم با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: یادواره شهدا کلاس درس برای همه مردم و مسئولین است و باید از آن به خوبی بهره برداری کنیم.

وی افزود: ما در این کلاس درس دانش آموز و دانشجو هستیم و شهیدان معلمان ما هستند.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر اظهار کرد: مردم شهرستان دیر به ویژه بردخون در مراسم تشییع شهدای گمنام و بعد از آن در جریان شناسایی پیکر پاک و مطهر شهید رستم علی بابایی و استقبال از خانواده این شهید حماسه آفرینی کردند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان دیّر به ویژه بخش بردخون بارها ارادت خود را به شهدا اعلام کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین