عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
در شرکت سبدگردان هدف مدیریت دارایی های شما با مسئولیت آقای عباسعلی حقانی نسب و با همکاری تیم مجرب ایشان، که سابقه های زیادی در زمینه فعالیت در بازار پول و سرمایه کشور هم دارند، انجام میگیرد و وظیفه و هدف تحلیل گران این شرکت مدیریت حرفه ای دارایی های شما و کسب بیشترین سود ممکن، می باشد.

بورس بهترین و پربازده ترین روش سرمایه گذاری در شرایط کنونی کشور به علت وجود تورم می باشد و شما با سرمایه گذاری در شرکت سبدگردان هدف قطعا سرمایه گذاری مطمئن با سود حداکثری را تجربه خواهید کرد و هیچگاه نگران از بین رفتن سرمایتان نخواهید بود.

بورس بهترین و پربازده ترین روش سرمایه گذاری

قطعا زمانی که اسم سرمایه گذاری در بورس را می شنوید اولین چیزی که ذهن شما را مشغول می کند ریسک موجود در این بازار است و همین ریسک موجود در بورس به عنوان یک عامل بازدارنده عمل میکند و افراد را از سرمایه گذاری در این بازار منصرف میکند.

به دلیل تورم موجود در اقتصاد ایران برای پیشرفت باید پولتان را در جایی سرمایه گذاری کنید که ارزش پولتان حفظ شود و سود حداکثری هم به دست آورید. شما زمانی که سرمایه خود را در بانک میگذارید و هرماه یک مبلغ مشخص اما کم را دریافت میکنید علاوه بر اینکه سودتان یک مبلغ حداقلی است، ارزش پولتان هم در اثر تورم کم خواهد شد اما چاره کار چیست؟ میخواهید وارد بازار بورس شوید و اطلاعی در این باره ندارید و از ریسک موجود در این بازار هم هراس دارید.

سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا در بورس از طریق سبدگردان هدف

معرفی شرکت سبدگردان هدف یکی از پربازده ترین شرکت های سبدگردانی در ایران

برای سرمایه گذاری مستقیم در بورس شما باید دانش مالی و زمان و آگاهی لازم را داشته و با تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی آشنا باشید اما سازمان بورس برای سهولت در امر سرمایه گذاری و ایجاد یک سرمایه گذاری مطمئن از طرف افرادی که آگاهی و زمان کافی را ندارند، نهادهای مالی را تحت عنوان صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان تاسیس نمود تا افراد از این طریق سرمایه گذاری نمایند و از سودآوری و بازده بالای سرمایه گذاری در بازار سرمایه بهرمند شوند.

شرکت سبدگردان هدف مفتخر است با دارا بودن تحلیل گران متخصص، با تجربه و حرفه ای در بازار سرمایه و با بهره مندی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و مزیت در طراحی، عرضه و ترویج ابزارها و نهادهای نوین مالی و با ارتباط گسترده با بدنه اقتصادی کشور، در راستای کسب حداکثر میزان سود و خلق ارزش برای سرمایه گذاران، سهام شما را در بورس مدیریت نمایند.

در شرکت سبدگردان هدف مدیریت دارایی های شما با مسئولیت آقای عباسعلی حقانی نسب و با همکاری تیم مجرب ایشان، که سابقه های زیادی در زمینه فعالیت در بازار پول و سرمایه کشور هم دارند، انجام میگیرد و وظیفه و هدف تحلیل گران این شرکت مدیریت حرفه ای دارایی های شما و کسب بیشترین سود ممکن، می باشد.

شرکت سبدگردان هدف جزو یکی از اولین دریافت کنندگان مجوز رسمی و فعالیت قانونی در بازار سرمایه می باشد و زیر نظر سازمان بورس اوراق بهادار فعالیت می کند پس امکان هیچگونه کلاهبرداری در این سبد وجود ندارد.

معرفی آقای حقانی نسب موسس شرکت سبدگردان هدف

آقای عباسعلی حقانی نسب با ۲۰ سال تجربه در بازار سرمایه و با مدرک کارشناسی در رشته ی حسابداری مالی و اقتصادی از دانشگاه صنعت نفت و مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی حسابداری مالی و اقتصادی با رتبه ۳ کنکور ارشد از دانشگاه تهران، در بازار سرمایه به عنوان کارشناس ارزیابی شروع به فعالیت نمود.

از جمله فعالیت های ایشان میتوان به کارشناسی ارزیابی و کارشناسی ارشد مجامع و نظارت در سازمان بورس اوراق بهادار، مدیر بورس منطقه خراسان، نظارت بر شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس، موسس و رئیس هیات مدیره شرکت سبد گردان هدف و … اشاره نمود.

سبدهای مختلف در سبدگردان هدف متناسب با ریسک پذیری شما

بطور کلی می توان گفت ۸ سبد با میزان ریسک های مختلف و بنا به صلیقه مشتری در این سبدگردان سعریف گردیده که به شرح زیر میباشد.

  1. سبد مطمئن
  2. سبد آتیه اطمینان
  3. سبد اطمینان
  4. سبد آتیه آرامش
  5. سبد آرامش
  6. سبد آتیه ابتکار
  7. سبد ابتکار
  8. سبد اهرمی

این شرکت از تیمی قوی و تحلیلگران حرفه ای تشکیل و یک سرمایه گذاری مطمئن را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است تا افراد با ریسک پذیری های مختلف و با آسودگی خاطر در سبدهای مختلف این سبدگردان با ریسک های متفاوت سرمایه گذاری نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین