عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام¬الله¬علیها)
سوگواره ی نگین شکسته، این مراسم از 26دی  لغایت 9بهمن ماه سال جاری با قالبی متفاوت در مشهدمقدس برگزار خواهد شد. «نگین شکسته»، با محوریت بررسی شخصیت والای بانوی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، به ارائه برگ هایی از تاریخ زندگی آن حضرت در قالب نمایش می پردازد.

هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) سوگواره نگین شکسته، همچون سال های قبل در مشهد مقدس برگزار و عرض ارادتی به ساحت مقدس بانوی بی¬نشان خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سوگواره ی نگین شکسته، این مراسم از 26دی  لغایت 9بهمن ماه سال جاری با قالبی متفاوت در مشهدمقدس برگزار خواهد شد. «نگین شکسته»، با محوریت بررسی شخصیت والای بانوی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، به ارائه برگ هایی از تاریخ زندگی آن حضرت در قالب نمایش می پردازد.
از برنامه های حاشیه های این نمایشگاه، می توان به برگزاری «کارگاه خوشنویسی مفاهیم فاطمی» با حضور اساتید برجسته ی خوشنویسی و «نمایشگاه محصولات فرهنگی» اشاره نمود. مخاطبان می توانند با تهیه ی بلیط، به تماشای این نمایش بنشینند.

ششمین سوگواره نگین شکسته
سوگواره نگین شکسته، به مدت 14روز در دو بخش صبح گاهی(ویژه دانش¬آموزان) و شبانگاهی(ویژه خانواده ها) برپا خواهد بود. علاقه مندان می توانند برای اطلاع بیشتر به صفحه ی حسینیه آل یاسین به نشانی Aleyasinhusainie@ در اینستاگرام مراجعه کنید.
حضور در سوگواره ی نگین شکسته، برای عموم مردم، آزاد و «رایگان» می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین