عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
نمایش «مرثیه غیرت» کاری از گروه هنری نینوا به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد رضایی به مدت یک هفته انجام می‌شود.

عقیق:سعید محمدی تهیه‌کننده نمایش «مرثیه غیرت» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این نمایش کاری از گروه هنری نینوا به مناسبت ایام فاطمیه است که در مسجد رضایی به مدت یک هفته از ۱۳ تا ۱۹ دی‌ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: گروه هنری نینوا حدود ۴ سال است که در ایام فاطمیه به اجرای تئاتر، با حال و هوای این ایام می‌پردازد و هرسال یک موضوع روز را با ارتباط دادن به شهادت حضرت زهرا(س) برروی سن می‌برد که در سال‌های گذشته این نمایش روزانه با بازدید ۴۰۰ نفری همراه بود.

محمدی با بیان اینکه این نمایش در مسجد رضایی اجرا می‌شود و در فضای این مسجد سن طراحی کرده‌ایم، گفت: امسال باتوجه به آنکه روز ۱۷ دی‌ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی در ایام فاطمیه قرار گرفته است، موضوع حجاب را انتخاب کرده‌ایم.

تهیه کننده  نمایش «مرثیه غیرت» تصریح کرد: این نمایش به کارگردانی محسن انصاری و نویسندگی علیرضا صادقی از ۱۳ تا ۱۹ دی‌ماه هرشب ساعت ۲۰ در مسجد رضایی واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان شهید بنی‌طبا برگزار می‌شود و تماشای آن برای علاقه‌مندان رایگان است اما از قبل برای حضور باید با شماره ۰۹۰۱۵۸۰۹۰۶۵ تماس حاصل و رزرو کنند.

تیزر این نمایش را اینجا مشاهده کنید:

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین