عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
دست ضد انقلاب رو شد/
اخیراً یک کلیپ ویدئویی از یک روحانی در فضای مجازی دست به دست شده که در آن به حضور مردم شهر دارالعباده یزد در راهپیمایی و تجمع حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاشگران توهین می شود، اما اصل ماجرا چیز دیگری است.

عقیق:اخیراً یک کلیپ ویدئویی از یک روحانی در فضای مجازی دست به دست شده که در آن به حضور مردم شهر دارالعباده یزد در راهپیمایی و تجمع حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاشگران توهین می شود، اما این اصل ماجرا نیست.

جریان ضد انقلاب با حذف صدای اصلی این کلیپ که در واقع برای حمایت از اقدام مردم انقلابی تولید شده بود، به طرز ناشیانه‌ای بر روی آن صداگذاری کرده و با شیطنت های رسانه ای خواسته با سوء استفاده از تصویر این روحانی، چهره روحانیت را مخدوش کند که البته تیرشان به سنگ خورد.

تعداد بازدید : 113

 

*پشت پرده کلیپ جنجالی

حجت الاسلام امین تقی نژاد  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به کلیپ میکس شده جنجالی وی در فضای مجازی، می گوید: اصل این کلیپ در حمایت از راهپیمایی مردم تولید شده و در پیج اینستاگرام بنده موجود است و اگر کسی سواد رسانه ای داشته باشد، از چفیه روی دوش من مشخص است و آیت الله ناصری امام جمعه یزد نیز در حال سخنرانی هستند، اما صدای آیت الله ناصری در کلیپ نیست و معاندین به طرز ناشیانه ای بر روی آن صدا گذاری کرده و این کار ناشایست را رقم زدند.

وی ادامه داد: این کلیپ نشان می دهد که اینها نه تنها دستشان خالی است، بلکه نفس های آخر را می کشند و چون هیچ چیزی ندارند، کارشان به جایی می رسد که دست به چنین کارهایی بزنند، من خطاب به ضد انقلاب گفته ام که «دیگر هیچ چیزی دستتان نیست و وقتی مردم این گونه پای نظام و ولایت و انقلاب ایستادند، دست شما خالی مانده است».

این طلبه فعال فضای مجازی تصریح کرد: روحانیونی که سبقه انقلابی بنده را می شناختند، تماس گرفتند و درباره کلیپ سؤال کردند و مسئولی در حوزه علمیه یزد گفته بود که اگر یک طلبه انقلابی باشد، همین ایشان است، ولی متاسفانه برخی از طلاب جناح مخالف موضع گیری کردند و اطلاع دارم آن شخصی که کلیپ جنجالی را ساخته، ضد انقلاب بوده و چون دستشان خالی بوده است، دست به هر اقدامی و حرکات ناشایسته می زنند.

تقی نژاد اظهار کرد: این تنها کلیپی نیست که از من سوءاستفاده کردند، سابقاً نیز خطاب به خانواده امام جمعه کارزون، شهادت این امام جمعه را تبریک و تسلیت گفته بودم، اما دشمنان آمدند این گونه صوت گذاری کردند که من وفاداری خودم به خاندان پهلوی را اعلام می کنم و این کلیپ در صفحه عروس پهلوی هم منعکس شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی مطرح فرموده اند، ضرورت دارد تا در عرصه ارتقاء سواد رسانه ای جامعه گام برداریم و جلوی شیطنت های رسانه ای ضدانقلاب گرفته شود.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین