عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
مرکز رسیدگی به امور مساجد خطاب به بسیجیان در راستای لبّیک به توصیه رهبر معظم انقلاب پیامی صادر کرد.

عقیق:مرکز رسیدگی به امور مساجد خطاب به بسیجیان در راستای لبّیک به توصیه امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

به فرموده مقام معظّم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بی‌بدیل از جانب امام بزرگوار بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و اکنون بسیج شاید بزرگترین شبکه مردمیِ فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا باشد؛ هنر امام (رضوان الله علیه) این بود که این پدیده بی‌نظیر را از دل کوچه پس کوچه‌های شهرها و از متن مردم شکل داد.

بسیجیان عزیز! رهبر معظّم انقلاب اسلامی در توصیه‌ای مدبّرانه و حکیمانه، از شما مجاهدان انقلابی خواستند که  ارتباطات خود را با مساجد تقویت کنید چرا که بسیج متولّد مساجد است؛

مرکز رسیدگی به امور مساجد، در جهت لبّیک به این توصیه نورانی، آمادگی ائمّه جماعات - که خود مفتخر به عنوان مقدّس بسیجی هستند - را نسبت به استقبال گرم و خاضعانه از حضور مستمر و فعّال شما جوانان مؤمن انقلابی، بهره بردن از اندیشه سلیم و نیروی جوانی شما فرزندان عزیز نظام مقدّس جمهوری اسلامی را اعلام می‌دارد.

خادمان شما در مساجد سراسر کشور، منتظر قدوم پُر خیر و برکت بسیجیان خدوم و مخلص هستند و اطمینان دارند با حضور پُر شور و شعور جوانان دغدغه‌مند و مجاهدان پُر انگیزه بسیجی، آرمان‌های مقدّس و نورانی امامین انقلاب اسلامی تحقّق یافته و فعّالیت‌های فکری، فرهنگی و جهادی در سطح جامعه گسترش خواهد یافت.

بی شک این حضور گسترده، با نشاط و مجاهدانه زمینه‌ساز تحقّق گام دوّم انقلاب خواهد بود و به فضل الهی با عنایات خاصّه  امام عصر ارواحنا فداه و همچنین ادعیّه زاکیه زعیم عالیقدر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدّظلّه) تمدّن نوین اسلامی رقم خواهد خورد.

ان شاء الله تعالی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین