عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
بیان مهم آیت الله مصباح یزدی از جایگاه فاطمه معصومه (س) :
باید شناخت و معرفت خود را نسبت به اهل بیت (ع) بیشتر کنیم و در کنار آن برنامه های عملی در این راستا داشته باشیم به عنوان مثال سعی کنیم مرتب به حرم اهل بیت(ع) همچون حضرت معصومه (س) مشرف شویم...
باید شناخت و معرفت خود را نسبت به اهل بیت (ع) بیشتر کنیم و در کنار آن برنامه های عملی در این راستا داشته باشیم به عنوان مثال سعی کنیم مرتب به حرم اهل بیت(ع) همچون حضرت معصومه (س) مشرف شویم.
یک نفر از مرحوم آیت الله بهجت در این باره پرسیده بود ایشان گفته بودند به این امید به حرم بروید که بعد از تشرف حال خوبی به شما دست دهد.
نام حضرت معصومه(س) بسیاری از مشکلات را حل می کند. ارزش این وجود مقدس بی شک فراتر از فهم ماست و نام ایشان گاهی مرده را زنده کرده و بسیاری از مشکلات را حل می کند!
ما حقیقتا به این خاندان اهل بیت (ع) احتیاج داریم و باید بکوشیم محبت و معرفت خود را به آن ها رشد دهیم. کسانی که معرفت بالایی دارند می دانند که هیچ چیزی جدای از خدای متعال، دوست داشتنی نیست و ما اگر ائمه اطهار(ع) را دوست داریم به خاطر آن است که بندگان شایسته خدا هستند.
درس ها و برنامه های ما باید طوری باشد که هر روز یک قدم ما را به محبت خدا و اهل بیت (ع) نزدیک تر کند. کلید همه این فضایل از محبت به اهل بیت(ع) و حضرت معصومه (س) ناشی می شود...
منبع : مهرنیوز
212113

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین