عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
دستخطی بدون تاریخ از شهیدحسن طهرانی مقدم، مردِ پشت‌پرده‌ موشکی‌ایران، خطاب‌به رهبر معظم انقلاب منتشر شد.

عقیق:به نقل از صدا و سیما، ساعتی قبل دستخطی بدون تاریخ از شهید حسن طهرانی مقدم، مردِ پشت‌پرده موشکی ایران، خطاب به رهبر معظم انقلاب منتشر شد که در آن مشخص می‌شود طهرانی‌مقدم مدت‌ها پیش از شهادت به‌سراغ پروژه "موشک‌های فوق‌سریع" رفته‌ است.

بند آخر این دستخط حامل پیام بسیار بسیار مهمی برای دشمنان ایران است، آنجا که به‌صراحت مشخص می‌شود ایران برای سال‌ها به‌روی قابلیت حمل ماهواره کار می‌کرده است، خارج کردن این پیام از طبقه‌بندی محرمانه اقتدار پشت‌پرده قدرت دفاعی ایران را تداعی می‌کند.

متن این نامه به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی

محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

سلام علیکم؛ با اهدای تحیت و احترام

از پذیرفته شدن خانواده‌ام جهت تشرف حضوری به محضر حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را به‌عمل می‌آورم و اعلام می‌دارم؛

بنده و خانواده‌ام فدای شما نائب امام زمان و نور حیدری،......... . خداوند عزوجل شاهد است آنچه داریم در جهت اخذ رضایت شما و اطلاع راه و هدف شما که همان تحقق اسلام ناب و سیره اهل‌بیت است به‌کار می‌گیریم.

در تمامی این مراحل شاهد لطف و عنایات بی‌کران الهی بودیم. تو پای به در نه هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت.

الحمدلله. عجب خدای کریم و مهربانی داریم. راستش را بخواهید لطف و اعطای بی حد و مرز او ما را بی‌محابا و پرجرئت ساخته است. آقا و مولای ما، می‌خواهم دستان الهی و پرقدرت شما را پر کنم و پشت شما را محکم‌تر قربة الی الله می‌خواهیم علی زمانه را یاری دهیم. اگر ما در زمان مولای خود علی(ع) نبودیم برای یاری او قیام کنیم و فدای حسین‌بن علی(ع) شویم... این عقده در دلم مانده است می‌خواهیم در رکاب شما نائب ولی عصر(عج) آن را جبران کنیم که سینه ما سپر شما باشد، یابن‌زهرا و ای نوری از بارقه‌ی امیرالمؤمنین.

خلاصه آقا رفتیم سراغ فینال طرح و نقطه اوج بازدارندگی و اقتدار این نظام الهی یعنی دستیابی به موشک فوق‌سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل و دستیابی به موشک حامل ماهواره.

نامه مهم مردِ پشت‌پرده‌ موشکی‌ به رهبری+عکس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
1
روحت شاد. قابل توجه خائنین به وطن ننگتان باد.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین