عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های کرمانشاه و ایلام به تشریح جزئیاتی از خدمت‌رسانی این مجموعه در مرزهای مهران و خسروی پرداخت.

عقیق:میثم کلهری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های کرمانشاه و ایلام با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی این مجموعه در مرزهای مهران و خسروی از هجدهم مهرماه آغاز شده است و تا سی‌ام مهرماه ادامه می‌یابد، اظهار کرد: در مرز مهران روزانه ۱۰ هزار و در مرز خسروی ۵ هزار غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ پزشک، ۱۰ پرستار و ۱۰ نفر از عوامل در ایستگاه سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مرز مهران حضور دارند، افزود: با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ایم، خدمات خود را از بیستم مهرماه آغاز کرده‌ایم و این خدمات درمانی تا بیست‌ونهم مهرماه ادامه می‌یابد.

 

کلهری تاکید کرد: براساس تعهدی که داریم ۱۵ هزار خدمت درمانی اعم از تله‌مدیسین، دارویی، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، آزمایشگاهی و بستری در مرز مهران انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش بانکی پیش از هجدهم مهرماه با همکاری بانک پارسیان در مرز مهران آغاز شده بود، گفت: در مجموع ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی در مرز مهران و ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی در مرز خسروی توزیع می‌شود.

 

همچنین سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در اردبیل از خدمت‌رسانی این مجموعه به زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد.

مهدی افتخاری اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روزانه میزبان یک هزار زائر اباعبدالله‌الحسین (ع) در پایانه مرزی بیله‌سوار است.

 

منبع:فارس

 

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷ هزار زائر از این پایانه مرزی برای زیارت سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین عبور کرده‌اند، تصریح کرد: روزانه یک هزار غذای گرم و یک هزار بطری آب معدنی بین زائران توزیع می‌شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اردبیل با اشاره به اسکان موقت زائران در موکب ستاد در پایانه مرزی بیله‌سوار خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود، بیش از ۷ هزار زائر از این پایانه مرزی عبور کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین