عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
مرحوم آیت‌الله بهجت در یکی از دیدار‌های خود با جمعی از دانش آموزان به آنها می‌گوید: ان شا الله گمراه‌ها را بتوانیم به راه بیاوریم، نه اینکه آن‌ها که در راه‌اند را گمراه کنیم.

عقیق:مرحوم آیت‌الله بهجت در یکی از دیدار‌های خود با جمعی از دانش‌آموزان توصیه‌هایی به آنها داشتند.

تعداد بازدید : 206
 
تعداد بازدید : 82

خدا توفیق شما را زیاد کند، ان‌شالله مؤید باشید. مقبول‌الزیاره باشید. ان‌شاالله محفوظ باشید. انشالله از آفات دنیویه و اخرویه و ظاهریه و باطنیه معصوم باشید، محفوظ باشید. از شر شیاطین انس و جن دور باشید، ان‌شالله.

در هر حال با خدا باشید، فراموش نکنید خدا را تا اینکه خودمان، خودمان را فراموش نکنیم. خداوند انشالله همیشه موفق بدارد همه مؤمنین و مؤمنات را که از صراط مستقیم منحرف نشوند. به شمال و جنوب، یمین و یسار (راست و چپ) منحرف نشوند.

از خدا بخواهند همیشه سعادت خودشان را و ابدا، ابدا، دوری کنند از شر و اهلش. محفوظ باشند از آفات، از شیاطین انس و جن دوری کنند. به خدا و انبیاء خدا و اوصیاء انبیا و ملائکه مقربین نزدیکی کنند.

هرکه هر مرتبه‌ای که دارد. (اگر) دوری می‌کند از خدا و طریقه انبیا و اوصیا آخرش پشیمانی در همان مرتبه دوری‌اش است. (و اگر) هر که در آن مرتبه نزدیکی (به خدا و طریقه انبیا و اوصیا) باشد آخرش سعادت است و خوشحالی است در هر مرتبه‌ای باشد، هرجایی می‌خواهد باشد، هرکاری می‌خواهد باشد.

امیدواریم که خدا همه را حفظ کند، از همه آفات و بلیات، و در صراط مستقیم تثبیت بکند، به طوری که گمراه‌ها را بتوانیم به راه بیاوریم، نه اینکه آن‌ها که در راه‌اند را گمراه کنیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین