عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به تسهیل در امر ارتباط تلفنی و اینترنت برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: امکانات و تجهیزات ارتباطی لازم درمسیر زوار مستقر می‌شود.

عقیق:مسیب قبادیان در گفت‌و‌گویی در کرمانشاه، اظهار داشت: تمام نیروها و امکانات مخابرات منطقه کرمانشاه برای خدمت به زائران حضرت امام حسین(ع) آماگی کامل دارند.

قبادیان افزود: امکانات و تسهیلات ارتباطی از جمله اینترنت و پوشش تلفن همراه درمسیر زائرینی که از مرز خسروی عبورمی‌کنند از شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی به صورت ویژه مهیا خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر اربعین قرار دارد از ورودی استان از سمت همدان تا حمیل و ایلام تحت پوشش قرار داده شده است عنوان کرد: 90 درصد مسیر کرمانشاه تا خسروی زیرپوشش شبکه 3G و 4G همراه اول قرار دارد که بخشی از سایت‌ها حین زلزله و بخشی نیز به خاطر اربعین طی چند سال تکمیل شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه در چند سال گذشته چند پروژه در مسیرهای جاده‌ای انجام شده است افزود: بخشی از این اقدامات بعد از زلزله و بخشی نیز از برکات اربعین بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین