عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مدیر حوزه علمیه استان قزوین:
مدیر حوزه علمیه قزوین، ارتباط قلبی و عاطفی با سیدالشهدا (ع) را از افتخارات شیعه دانست و تصریح کرد: تنها کشتی که انسان را از غرق شدن در امواج سهمگین بلاها نجات می دهد، کشتی امام حسین (ع) است.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در مراسم هیئت رزمندگان و خادمان مردمی راهیان کربلا که   در حسینیه امینی های  قزوین برگزار شد، گفت: باور به امام حسین (ع) از نعمت های خدای متعال در حق شیعیان و مسلمانان است که پروردگار آن را همچون درختی در دل شیعیان غرس کرده و ریشه دوانده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خدمت به زائرین حسینی نزد خدای متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار است، لذا شما خادمین راهیان کربلا باید از  فرصتی که به دست آورده اید نهایت استفاده را ببرید.

وی ادامه داد: ارتباط قلبی و عاطفی با سیدالشهدا (ع) از افتخارات شیعه است، چرا که ما شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت به این باور و اعتقاد قلبی رسیده ایم که در طوفان عظیم عالم، تنها کشتی که انسان را از غرق شدن در امواج سهمگین بلاها نجات می دهد، کشتی امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: در اربعین سال گذشته میلیون ها مسلمان از سراسر جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت مانور باشکوهی را رقم زدند که زمینه ساز افتخار و عظمت دنیای اسلام شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر حوزه علمیه قزوین در زمینه اعزام مبلغین و حضور روحانیون در موکب های مسیر پیاده روی اربعین حسینی به خوبی نقش و رسالت خود را انجام داده است


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین