عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران برای منتظران و علاقه‌مندان امام زمان (عج) از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود که این هفته دعای توسل این مسجد با نوای سعید حدادیان قرائت خواهد شد.

عقیق:مسجد مقدس جمکران هر هفته از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیمی از عاشقان و منتظران امام زمان (عج) است لذا برنامه‌ریزی ویژه‌ای به صورت هفتگی برای پذیرایی و اجرای برنامه‌های معنوی در این روز صورت می‌گیرد.

دعای توسل این هفته با نوای سعید حدادیان

براساس این گزارش، برنامه‌های روز سه‌شنبه ۵ شهریورماه این مسجد با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای توسل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مومنی و قرائت دعای سعید حدادیان برگزار خواهد شد.

برنامه کمیل عارفانه در روز پنجشنبه

 برنامه‌های مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۷ شهریورماه با عنوان «کمیل عارفانه» با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای کمیل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی و قرائت دعای مهدی اسلام میرزایی برگزار خواهد شد.

قرائت ندبه انتظار در میعادگاه منتظران

گفتنی است، روز جمعه ۸ شهریورماه نیز برنامه‌های ویژه‌ای در مسجد جمکران برای منتظران برگزار خواهد شد که برنامه‌ها در این روز با قرائت دعای عهد در ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های هفتگی این مسجد در روز جمعه، قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین