عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
آیت‌الله علوی‎گرگانی:
آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: مسئولان میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز بگذارند.

عقیق:آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید طی پیامی خطاب به شرکت کنندگان در بیست و دومین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: توصیه اینجانب به مسئولین این است که میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز  بگذارند.

متن این پیام به شرح زیر است:

« بسمه تعالی

دانشجویان و جوانان عزیز مملکت اسلامی در طول دهه‌های گذشته و حوادث مختلف پیشگام جریان‌ها و اتفاقات مختلف بوده است. امروزه فضای مدیریتی مملکت ما نیازمند به حضور بیش از پیش جوانان مومن و انقلابی و خوش‌فکر و با اراده است که باید با عزم و اراده خود جوانان زمینه حضور آنان فراهم گردد.

جوانان عزیز و مومن:

باید دانست که در راه رسیدن به سعادت دنیایی و اخروی و تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی سنگلاخ‌ها و سختی‌های متعددی وجود دارد که فقط با فکر روشن و عزم راسخ و شجاعت و اخلاص و توکل به پروردگار می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید لذا از موانع پیش رو نهراسید و در مواجهه با مشکلات قوی باشید.

مراقب باشید که هواهای نفسانی شما را از هدف والایتان دور نکند و اهداف و ارزشهای اسلام و انقلاب و آرمانهای امام امت و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را مدنظر خود قرار دهید.

توصیه این جانب به مسئولین نیز این می باشد که میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز گذاشته شود و توجه به این قشر محترم بیش از گذشته بوده و دردها و مشکلات جامعه دانشجویی مد نظر مسئولین قرار گرفته و به سخنان و دغدغه های آنان بیشتر توجه شود.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین