عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹

مراکز خرید ایروان شامل بازار معروف ورنیساژ (Vernissage) نیز می شود که بازاری محلی و خیابانی با قیمتهای مناسب است.

با خرید سوغاتی های رنگارنگ ، خاطرات سفر به پایتخت ارمنستان را با خاطراتی خوش همراه سازید.

 

حتما می دانید که لازمه هر گردشگری، با موضوع دلچسب و جذاب خرید تکمیل می گردد. مقوله خرید یکی از شیرین ترین موضوعات، خصوصاً در جماعت بانوان است. چگونه می توان به ایروان، پایتخت ارمنستان رفت و مبحث خرید سوغاتی های با ارزش را از مراکز خرید ایروان، آنهم با هزینه های مناسب نادیده شمرد. سایت معتبر سفر با تو پیشنهاد می کند که در سفر با تور ارمنستان، به استقبال سوغاتی های مردم خلاق و علاقمند به هنر، این سرزمین بروید. همچنین پیشنهاد ویژه سایت سفر با تو در خرید انواع سوغاتی از جمله شال ابریشمی زیبا، زیورآلات نقره و ...  است. یادتان باشد که خرید قهوه ناب و ویژه ارمنستان در تور ارمنستان ، مربای خوش طعم، گردو و مربای خوشمزه زرشکی رنگ را از مراکز خرید ، به خاطر داشته باشید تا به سفر رنگ خوشمزگی بپاشید. 

 

مال ایروان ( Yerevan Mall)

از معروفترین آنها مال ایروان است که خود به تنهایی جاذبه ای در ارمنستان محسوب می شود. در این پاساژ شما می توانید، انواع پوشاک، عطر و ادوکلن، لوازم آرایشی و اقسام متنوع کیف و کفش را از مارک ها و برند های جهانی نظیر زارا (Zara)، مانگو (Mango) و ... تهیه نمایید.

 خبر خوش در این است که امکانات سرگرمی نیز، جهت فرزندان در این Trade Center  مهیا است. کودکان بخوبی می توانند در مرکز کاپیتان کیدز، با انواع تفریحات سرگرم بشوند. همچنین در مال ایروان ، مدرنیته ترین سالن نمایش فیلم یا کینو پارک ( Kino Park) نیز وجود دارد. بنابراین با اعتماد به نفس در این مرکز خرید از ، به خرید و سرگرمی مشغول شوید و به قدر کفایت از این امر لذت ببرید.

 

مرکز خرید دالما گاردن (Dalma Garden)

اگر با اتوبوس به نزدیکترین ایستگاه به این مرکز خرید بروید، با یک پیاده روی کوتاه مدت و مفرح خود را جلوی مرکز خرید دالما گاردن خواهید دید. در شاپینگ سنتر مدرن و لوکس دالما گاردن که از مراکز خرید ایروان است، شما قادر به خرید بسیاری از لوازم مورد نیاز و سوغاتی های جالب توجه خواهید بود. حتی می توانید اقدام به خرید سرویس های زیبا و با ارزش جواهرات، پوشاک، لوازم الکترونیکی و ... با بهترین مارک و برند بین المللی بنمایید.

 بعد از خریدی سرگرم کننده از کافی شاپ و رستورانهای شیک و مدرن آن، برای تست غذاهای خوشمزه ارمنی استفاده کنید. صبر کنید، هنوز تمام نشده، انواع سرگرمی ها از جمله سالن بی نظیر بولینگ و یکی از شعب برتر کمپانی روسیه ای یعنی سینما استار نیز در این مرکز وجود دارد. کودکان شما می توانند در هنگام خرید شما، در شهر بازی قلعه قرمز سرگرم شوند. نوجوانان و جوانان نیز در شهر بازی پلی لب، به بازی های رایانه ای و فکری می پردازند. با این همه امکانات مرکز خرید دالما از ، دیگر نگران چه چیزی می توانید باشید؟

 

بازار شوکا (Shuka) اگر احساس می کنید که اهل تنقلات، شیرینی جات خوشمزه و میوه های تازه هستید، فرصت را غنیمت بشمارید و به بازار شوکا، سری بزنید. باید بدانید که طعم لذیذ شیرینی های خانگی ارمنی بسیار معروف است. در بازار سرپوشیده شوکا حتماً باقلوای مشهور ارمنستان را بخرید و از نوع خانگی و سنتی آن، خود را به لذتی جانانه مهمان سازید. حتی در بازار شوکا ، خود را آماده خرید خوشمزه ترین میوه های آسیایی و مناطق گرمسیر بنمایید. آنگاه در این مرکز ، به عنوان سوغات، باقلوای سنتی، بسته های شکلات و یا عسل طبیعی را هدیه ببرید.

 

مرکز تجاری تاشیر (Tashir)

اگر خواهان خریدی لاکچری در تور ارمنستان هستید، باید برای خرید به مجتمع تجاری  پنج طبقه تاشیر ایروان بروید. در طبقه همکف این  Shopping Center از مراکز خرید ایروان، شما می توانید انواع سرویس های طلا و جواهرات  را در زیباترین اشکال خریداری نمایید. در مجتمع تجاری تاثیر همچنین انواع پوشاک و ملزومات را با کیفیت بالا در برند ها و مارک های جهانی، البته با هزینه بالا خریداری نمایید. شایان ذکر است که رستوران این مرکز نیز پذیرای شما می باشد.

 

 کلام پایانی:

اگر سفر با تور ارمنستان سفر باتو جزء تمایلات شما است، مرکز خرید هیجان انگیز و زیبای مترونوم (Metronome) را برای یک خرید جانانه به فراموشی نسپارید. با اطمینان، این مرکز خرید را می توان از برجسته ترین و مدرن ترین مراکز ایروان نامید. زیرا می توان به سهولت به مترو دست یافت. در مرکز خرید مترونوم بگردید و هر چه که نیاز شما باشد، از جمله البسه ورزشی از برندهای معروفی چون پوما، نایک و... را با به صرفه ترین هزینه بخرید. همچنین می توانید انواع تفریحات و سرگرمی ها را، به تجربیاتی خوشایند تبدیل نمایید. در انتها در این مرکز خرید از مراکز خرید ایروان شما قادر هستید که برای رفع خستگی و گرسنگی، انواع غذاهای خوشمزه را همراه با لذت تست نمایید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین