عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
آیت الله خاتمی در یزد:
امام جمعه موقت تهران در جمع مردم یزد گفت: افرادی که کشف حجاب کرده و با ناهی از منکر برخورد می کنند، عملا با پررویی مقابل قانون و دین ایستاده‌اند و تیغ قوه قضائیه برای مقابله با متخلفان باید تیز باشد و از طرفی همه نهادهای نظام آمر به معروف و نهی‌کننده از منکر باشند.

عقیق:آیت‌الله سید احمد خاتمی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان دکتر سید رضا و دکتر سید محمد پاکنژاد از شهدای هفتم تیر، در مسجد روضه محمدیه یزد و جوار تربت شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) به تشریح جنایات چند دهه اخیر آمریکا و منافقان در ایران پرداخت و با محکوم کردن این جنایات اظهار کرد: بر اساس آیات چهارم و هشتم سوره بروج، جرم این افراد خداباوری و یاری دین خدا بود که مستکبران تاب تحمل آن را نداشتند.

وی، اخلاص رهبر معظم انقلاب اسلامی را مثال زدنی خواند و با اشاره به حادثه ترور ایشان در ششم تیر سال 60 گفت: تلاش همه‌جانبه دشمنان انقلاب برای تخریب این شخصیت والامقام در طول این چهل سال برای این است که تأثیر ایشان در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام ناب محمدی بی‌نظیر است و اخلاص ایشان باعث عزت، تأثیرگذاری و نفوذ کلام ایشان شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در خصوص تحریم رهبر انقلاب توسط آمریکا، ابراز کرد: تحریم رهبر معظم انقلاب اسلامی در واقع تحریم یک ملت است و این تحریم، ملت را برای مقاومت مصمم‌تر می‌کند و مردم باشکوه بیشتری فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می دهند.

آیت الله خاتمی با یادآوری خصومت های آمریکا در طول 40 سال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جواب ملت ایران در برابر همه تهدیدهای پوچ و فتنه‌انگیزی‌های آمریکا همان جواب چهل سال گذشته، یعنی حرکت در مسیر مقاومت و ایستادگی است و ملت ایران ثابت کرده‌اند که اهل تسلیم نبوده و نیستند بلکه با پیروی از قرآن عزتمندانه و مقتدرانه راه مقاومت و ظلم‌ستیزی را پیش‌گرفته‌اند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور هدف رئیس جمهور آمریکا از مذاکره با ایران را پیروزی در انتخابات آینده دانست و افزود: تبلیغ مذاکره توسط عده‌ای در داخل کشور در واقع تقویت جناح ترامپ است و حرکت مردم و کشور در مسیر مقاومت و ایستادگی قطعاً عقب‌نشینی و شکست دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران، مواضع عزت مندانه، حکیمانه و مقتدرانه آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن را یادآور شد و افزود: تحلیلگران غربی در مورد این موضع تصریح کردند که موضعی چنین مقتدرانه و راهبردی تنها از ایشان برمی‌آمد.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: کسانی که در پی تخریب نهاد ولایت‌فقیه هستند، خائن به استقلال و عظمت کشورند و آنچه روح بلند امام خمینی(ره) را می‌رنجاند این است که کسانی عکس امام را به دست بگیرند و ادعای حرکت در خط امام را داشته باشند اما برعکس منویات امام راحل عظیم‌الشأن عمل کنند.

وی، مواضع رئیس قوه قضائیه را ستود و تصریح کرد: آن خطی را که شهید آیت‌الله بهشتی ترسیم کرده بود امروز ایشان در قوه قضائیه دنبال می‌کند و در سخت‌کوشی مایه افتخار نظام است و کشور ما مدیر جهادی این‌چنینی نیاز دارد که برای خدمت به مردم محدود به ساعت اداری نباشد.

آیت الله خاتمی هشدار داد: افرادی که کشف حجاب کرده و با ناهی از منکر برخورد می کنند، عملا با پررویی مقابل قانون و دین ایستاده‌اند و برخورد قوه قضائیه با این دهن‌کجی‌ها و بی‌قانونی‌ها اقدامی سنجیده و لازم است و تیغ قوه قضائیه برای مقابله با متخلفان باید تیز باشد و از طرفی همه نهادهای نظام باید آمر به معروف و نهی‌کننده از منکر باشند.

امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت یازدهم تیرماه سالروز شهادت آیت الله محمد صدوقی(ره) به دست منافقان کوردل در سال 61 گفت: جرم این شهید چیزی جز پاسداری از دین و ارزش‌ها و خدمت به مردم نبود که به دست دشمنان این انقلاب به شهادت رسید.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترور ناجوانمردانه 17 هزار نفر از مردم ایران اعم از زنان و کودکان توسط منافقان در طول چهار دهه انقلاب، اظهار کرد: چهره منافقان از داعش هم سیاه تر است و حتی نسل‌های بعد هم این ظلم‌ها را فراموش نخواهند کرد.

آیت الله خاتمی با محکومیت جنایات آمریکا و آل سعود در یمن و به خاک و خون کشیدن بیش از 50 هزار نفر از مردم بی دفاع یمن ابراز کرد: در حالی که سربازان آمریکایی ارزشی برای جان انسان ها قائل نیستند و دست پروردگان آمریکا(داعش) در سوریه و عراق بدترین جنایات را مرتکب شده اند؛ رییس جمهور آمریکا پس از سرنگونی پهباد جاسوسی خود را دلسوز مردم ایران معرفی می کند.

وی از نیروی‌های دفاعی و مرزبانی کشور در حفظ امنیت قدردانی کرد و افزود: به سفارش امام راحل عظیم‌الشأن برای تحقق این مهم پاسخ ما به هر حرکت سوء و شیطنت‌آمیزی مقتدرانه و قاطع خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
1
0
اینعا هر ایرادی به بی حجابیشون بگیرن ربطش میدن به مسایل لقتصادی اختلاس و..... زبون درازی هم دا رن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
1
1
بهترین کار اینه تابعیتت ایران و ایرانی رو ازشون سلب کنن و راهی افغانستانشون کنن اونجا کمپین بی حجابی رو راه اندازی کنن
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین