عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
بانوی بودایی از کشور تایلند با ادای شهادتین در حرم مطهر رضوی، مسلمان شد و نام «مریم» را برای خود برگزید.

مسلمان شدن بانوی بودایی در حرم رضوی+عکسعقیق:به نقل از آستان نیوز، در مراسمی که امروز صبح در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، بانوی 32 ساله از کشور تایلند پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه به دین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برگزید.

این بانوی تازه‌ مسلمان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: 11 سال پیش با همکارم که مسلمان بود آشنا شدم و زمانی که رفتارها و دعا و مناجات او را ‌دیدم، گرایش زیادی برای درک بیشتر این دین پیدا کردم.

«اوراپان رویامیال»  افزود: سال‌ها تحقیق و پژوهش درباره ادیان و فرقه‌های مختلف داشتم و در نهایت به دلیل وجود کمبودهایی در این ادیان، اسلام و تشیع را برترین و کامل‌ترین دین و مذهب یافتم و تصمیم گرفتم مسلمان شوم.

وی تصریح کرد: هر دین و مذهبی را که مطالعه کردم، مطالب ارزنده‌ای را به‌صورت پراکنده یافتم، اما تشیع مذهبی بود که جامع‌ترین اصول در آن به‌ تفصیل پرداخته‌ شده بود و مسلمانان با تلاش می‌توانند به اوج معنویت و کمال برسند.

این بانوی تازه‌ مسلمان با تأکید بر اینکه نماز زیباترین عبادت در اسلام است، گفت: نماز از جایگاه والا و پراهمیتی در این دین برخوردار است و می‌توان با جرأت گفت برجسته‌ترین و سرآمد سایر عبادت‌ها محسوب می‌شود.

رویامیال افزود: بارگاه منور رضوی و ماه مبارک رمضان بهترین مکان و زمان برای آغاز تولد دوباره من است و از این انتخاب خوشحال هستم و امیدوارم حقایق این دین را دریابم و در این مسیر به کمال برسم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، یک جلد کلام‌الله مجید به زبان انگلیسی، جانماز و چادر، کتاب و هدایای فرهنگی به این بانوی تازه‌ مسلمان اهدا شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
1
خدا رو شکر
minax
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
چقدر فرقه بودا و این بت پرستی بشدت اشکارا و بخوبی تبلیغ میشود اما در مقابل دین اسلام...
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین