عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
حاج ابراهیم صدیق از پیرغلامان اهل بیت(ع) در گفت و گو با عقیق:

باید هر سال فهم و معرفتمان نسبت به سیدالشهدا بالاتر برود / تا ابد زیر دِین امام حسین (ع) هستیم

در حاشیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی دریزد ، حاج ابراهیم صدیق از پیرغلامان اهل بیت(ع) در گفت و گو با عقیق به نکاتی درباره ضرورت های ستایشگری اهل بیت(ع) اشاره کرد. مشروح این گفت و گو را بببنید.
حاج مصطفی خورسندی در گفت و گو با عقیق:

ذاکرین امام حسین (ع) رسانه‌ی بی بدیل شیعه هستند / ما آمده ایم با حضرت اباعبدلله محشور شویم نه مشهور

در حاشیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی دریزد ، حاج مصطفی خورسندی مدیر عامل خانه مداحان در گفت و گو با عقیق به نکاتی درباره ضرورت های ستایشگری اهل بیت(ع) اشاره کرد. مشروح این گفت و گو را بببنید.
حاج عباس عنقا شاعر و ذاکر اهل بیت(ع) در گفت و گو با عقیق:

روضه ها انسان را بیمه می کند/ عاشورا بساط همه مکاتب انحرافی عالم را به هم می ریزد

حاج عباس عنقا شاعر و ذاکر اهل بیت(ع) در حاشیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در گفت و گوی تصویری با عقیق درباره تاثیرات جهانی و اجتماعی جلسات روضه صحبت کرد. مشروح این گفت و گو را ببینید.
دکتر محمدرضا سنگری در گفت و گوی تصویری با عقیق :

کتاب ماه در آب را داخل کفن مادرم گذاشتم / امروز سطح اشعار ، نوحه ها و نحوه عزاداری رشد کرده است

در حاشیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد با دکتر محمدرضا سنگری استاد دانشگاه و عاشورا پژوه پیرامون پیشینیه عزاداری عاشورا و وضعیت امروز شعر آیینی گفت و گو کردیم . فیلم کامل این مصاحبه را ببینید:

فیلم کامل اولین شب اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی

نخستین شب از همایش پیرغلامان حسینی(ع) با حضور ذاکران و پیرغلامان اباعبدالله الحسین در حسینیه صاحب الزمان(عج) محمود آباد یزد برگزار شد. در این اجلاس از ۳۰ پیرغلام ، مداح و واعظ حسینی ۷۰ تا ۹۰ ساله از داخل و خارج کشور تجلیل می شود و رونمایی از شماره ثبت ملی و اجرای مراسم آیینی عزاداری سنتی از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم است.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین