عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (دخیل) با صدای حاج حسین سیب سرخی

نماهنگ «دخیل» با صدای حاج حسین سیب سرخی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.

روايت آیت‌الله جاودان از آخرين مرحله توحيد

در اینجا مشخص می‌شود که انسان موحد است یا خیر. توحید شیطان در اینجا شکست خورده است. ابلیس در برابر امام زمانش کوتاهی کرد. پذیرش امام زمان بالاترین مرحله توحید انسان است. انسان در اینجا به مرحله اعلای توحید می‌رسد.
آیت الله علوی بروجردی از منزلت حضرت فاطمه معصومه(س) می فرمایند:

گر تو نباشی به که روی آورم...(شهادت حضرت معصومه)

شهر مقدس قم در طول تاریخ همیشه ماوا و مسكن عالمان و فقیهان و محدثان بسیار بزرگی همانند: اشعریون و ابن قولویه و صدوقین و دیگران بوده است و بخصوص در این زمان كه حوزه علمیه با بركت و با عظمت قم در كنار قبر مقدس آن حضرت برقرارگشته و باغبانی همچون آقای حائری یزدی و آقای محمد تقی خوانساری و آقای حجت و آقای بروجردی و دیگران داشته است...
گفتگوی عقیق با آیت‌الله رئیسی در مسیر نجف به کربلا

اربعین رزمایش لشکریان حضرت ولی‌عصر(عج) در مقابل دشمنان است

خدای متعال خواسته عاشورا گره‌گشای بشریت باشد. قرار عالم بر این است که عاشورا گره بشریت را بگشاید و خواهد گشود. الان این وضعیتی که عالم پیش می‌رود معلوم است که رمز گشایش در عالم در عاشوراست.
اختصاصی عقیق/ کلاس شهاب مرادی با میهمانان متفاوت

خانواده‌های مذهبی هم مخاطب سینما هستند

مرادی پس از این تقدیر خطاب به عطاران گفت:«امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که ما را هم ببینید. این جوانان مذهبی، این خانواده‌های متدین، این بچه‌های هیئتی هم مخاطب آثار شما هستند.»
"آیت الله ضیا آبادی" از دقت اهل بیت(ع) در بیت المال می فرمایند:

از موی شتر هم حساب می کشند!

غزوه‌اي پيش آمد و مسلمانان غنايمي از كفّار گرفتند.غنايم مال عموم مسلمين است و بايد در ميان همه تقسيم شود.بعضي ممكن بود زياد مراعات نكنند و چيزي را براي خود پيش از تقسيم بردارند.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین