عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
رئیس سازمان دارالقرآن:
رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به انجام پژوهش در سطح تهران گفت: نیاز است این کار در سطح کشور انجام شود، زیرا با تحقیق در تهران دریافتیم که نیاز‌های قرآنی امروز با دهه ۶۰ و ۷۰ تفاوت دارد.
عقیق:مراسم رونمایی از کتاب پایبندی به قرآن با موضوع یافته‌های پیمایش حیات قرآنی در شهر تهران باحضور مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن و جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی امروز 25 بهمن‌ماه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن بااشاره به حماسه 22 بهمن گفت: امسال هم مردم نشان دادند که در هر شرایطی پای نظام و انقلاب می‌ایستند.
وی با بیان اینکه در طول این سالها فعالیت‌های قرآنی در تمامی حوزه‌ها نسبت به قبل انقلاب رشد قابل توجهی داشته است افرود: افزایش تعداد حافظان و قاریان قرآنی و وجود نهادهای قرآنی مختلف نشانگر رشد در این حوزه است اما شاید در حوزه‌های پژوهشی دچار غفلت بودیم.
وی با اشاره به لزوم توسعه پژوهش‌های قرآنی خاطر نشان کرد: با پژوهش بهتر می‌توانیم به توسعه فرهنگ قرآنی امیدوار باشیم. اکنون نیاز قرآنی مردم نسبت به دهه‌های 60 و 70 متفاوت شده است بر همین اساس باید نیازسنجی شود تا بتوانیم به نیازهای مردم پاسخ دهیم.
رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه پژوهش توسط سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: این پژوهش در سطح شهر تهران انجام شده و بهتر است با حمایت مسئولان در سطح ملی انجام شود چرا که در برنامه‌های قرآنی نیازمند پیوست پژوهش‌های قرآنی داریم.
قره شیخلو افزود: ما دست نیاز دراز می‌کنیم و کمک می‌طلبیم تا مدل‌های دیگر با فراگیری ملی انجام شود و براساس پژوهش‌های قرآنی اقدام به برنامه‌ریزی کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین