عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
یادداشت|
نظرسنجی اخیر سازمان صداوسیما و ایسپا و درخشش برنامه محفل در این نظرسنجی‌ها برای اهالی فن و فعالین رسانه‌ای یک پیام مهم داشت. صداوسیما و در راس آن شبکه سه از دورانی که تنها سمت خدا سازی می‌کرد گذار کرده است.

عقیق: نظرسنجی اخیر سازمان صداوسیما و ایسپا و درخشش برنامه محفل در این نظرسنجی‌ها برای اهالی فن و فعالین رسانه‌ای یک پیام مهم داشت. صداوسیما و در راس آن شبکه سه از دورانی که تنها سمت خدا سازی می‌کرد گذار کرده است.

سمت خدا برنامه‌ای بود که در دهه هشتاد برای اولین بار بالا آمد و گفتگو محور بود. سال‌ها تنها برنامه معارفی صداوسیما که حرفی برای گفتن داشت، سمت خدا بود و همیشه در نظرسنجی ها پیشتازی می‌کرد.

سمت خدا تبدیل به یک الگوی برنامه معارفی شد. تمام شبکه ها برنامه خود را در قالب سمت خدا می‌ریختند و صداوسیما سال‌ها در حوزه معارفی سمت خدا سازی می‌کرد.

در این نظرسنجی به صورت محسوسی اهالی فن تغییرات را متوجه شدند. رفتن صداوسیما به برنامه‌هایی فراتر از گفتگو(با پروداکشن متفاوت و بزرگ) اتفاقی بود که توسط محفل و معلی رخ داد و جالب آنکه اهل بیت علیهم السلام و قرآن به این برنامه ها برکت داد و موجب بالا رفتن بیننده شبکه سه شد.

سید علی مومنی؛ فعال رسانه‌ای


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین